Catarina di Sipakira

In a parti cintrali di Culumbia, vicinu à Bogotá, ùn hè micca u salatu di salute di Sipakira, ricunnisciutu com'è l' impurtante mumentu più impurtante di u paese . Da altre cresia cattolica, si diffirenu ch'ella hè scultazione direttamente in a roccia di Galite, cusì u so trè murale hè cunsoglie di u sali. Malgradu à l'ambienti pocu insegnante, a chjesa tutti i serviti di u domicile, chì face più attrattivi per i turisti.

Storia della città di Sipakira Salt

U paese hè cunnisciutu per i so diposti di a salanza, chì si sò furmati 250 milioni di anni fà quandu i Cordigliera Andina stanu furmati. Apruppu in u V seculu aC tribù lucali di l'indi Chibcha anu aprile à ottene sal. Cù l'arrivata di l'auropei in America di u Sud, a pesca hà avè principiatu à sviluppà à un passu accelerate.

Ancu u Salt Cattidrali di Sipakira hè statu creatu, l'abitanti di Culumbia fici un santuariu situatu in a mioia à una prufundità di 120 m. In u 1932 a minera hè stata crescita à a capella è un altare di preghje hè stata creata. U primu tempiu fù apertu in u 1954, ma era insegenu per i visitori, cusì hè stata chjaru immediatamente. U Salt moderna di a Cattidrali di Sipakira hè diventata accessibile à i visitori à Culombia u 16 dicembre 1995.

Struttura di Sipakira Salt Cathedral

Prima di abbrettu un novu tempiu catòlicu, hè statu annunziatu un cuncorsu entre l'architetti Hè stata vittatu da Roswell Garavito Pearl, chì u prughjettu hà include cambiamenti significati in a cattedrale antica. Ora l'elementi principali di a catedrale di Sipakira di Sali in Colombia sò:

A diritta in i muri di i palazzi sò stati cinquantosi culeculi cilindrici massivi, incunificendu e Quattro Evangelji. U tempiu hè furnutu di un generatori elettricu, à traversu chì u sistema di lumières opere.

In a più grande sala di u Salt Cathédrale di Sipakira in Culumbia, hè una strata installata una culonna di 16 metri, illuminata cù luci di colore. Inoltre, i visitori puderanu admirar:

L'illuminazione di u culore ponu sottumessi l 'sculture, inscription e archi di a cattedrale Sipakira, salcidughju in Culumbia. I catigurii bè spezii assai belli, chì in u sfondate di e parò dispusizione è u focu viulente pare più majestu.

Carte d'informazione turistica

Dopu avè visita a chiesa, i visitori puderanu andà à i minimi di u salinu. Solu bè chì in u celu hè una alta cuncintrazione di u salinu. Allora u Sal Cathettu di Sipakira in Colombanu avissimu assistutu cù curazioni à e persone cù malatii di i pulmoni è di a pelle, postu chì questu quì pò esse rallentisce u prucessu cicatrisu. L'altri turistere durante u viaghju ponu utilizà un puddaru per sbattà un pezzu di murale d'halite per a so memoria. À u piacè di i visitori, in cave aghjunghjenu ancu un spettaculu pirotekniche.

Cumu aghjungi a Sipakira Salt Cathedral?

Sta catolica unica glubona si trova 50 km à u nordu di Bogotá . Da a capitale di Culumbia à a cipolla di Sipakira pò esse acquistatu in caru o busu. U primu mètudu hè u più veloce. Se andate in autopista è Cajica-Chia, u viaghju sanu sanu di 1 ora. À e cave di salini sò un trenu di pocu, u costu di un bigliettu per qualsu hè $ 1.