Jardin Botanicu di San Luigi


Perdu u Mari Mediterraneu, l'isula di Malta hà una storia unica, u più grande numarosi di musei stòrici è monumenti architettoniali è una natura unica. Sicondu parechji fonti, a civiltà malta hè di circa 6 mila anni, chì hè per quessa chì u paese hè cusì rico in visu .

Viaghjà in Malta hè cunsigliata per inizià una visita à u San Pasquale Botanicu in Attard , chì hè un oasi enormu chì hà recullatu tutti i tipi di piante. U Giardinu Botanicu di San Luigi in Malta hè visitatu da viaghjatori cù un grande piaciri, è questu locu hè ancu populari cun residenti lucali.

Chì ci hè interessante nantu à u park?

L'accessu gratuitu à u giardinu da tutti i scema era disponibile in 1882, finu à questu tempu solu l'elite eranu permessi. U Giardinu Botanicu impresi cù u so refinimentu straurdinariu in u so designu: i banqui di u parcu sò stilisticamente decorati, e stagni artifichi sò stati adotti cù sculture variale, cigni swim in numerosi fossi. L'abbundanza di i pianti hè chjucu - sò stati fiori esotico, palmi è cipressi. A maiò parte di a vegetazione hè stata pianificata da populi lucali di più di trè seculi.

Tradizioni insegnanti

Malta hà spessu apposta cumiti internaziunali. Da u annu à l'annu, i presidenti di parechji paesi visitanu u giardinu botanicu è l'arbureti à l'arbureti, cum'è un simbulu d'amici è di pace. Avà, vinendu à u parcu, pudemu vedere i pruduttivi è camicienti di l'aranciu. U guvernu di l'statu hà decisu di distribuirie cullai annu à i turisti comu ricordi è rigali. Questa hè una tradizione interessanti.

A visità u parcculu botanicu in Malta serà interessanti per tutti i categori d'età di i turisti. Venenu à sti paesi maravigliose è anu cumpostu di l'energia pusitiva di i loci lucali, amparate a storia di l'anticu statu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ancu ghjucà à u parcu usendu u trasportu pùbtu in Malta . I busi numeri 54 è 106 vi purteranu à a Palazza, chì ghjè u giardinu botanicu.