Kampa Museum


Hè sorprendenti à veda un pinguinu giallu, un cunellu rosu o un vittura in pizdu biancu nantu à a strada. Ma questu ùn hè micca tutti quelli chì ponu cumparisce davanti à i vostri ochji s'ellu fate un passaghju à l' isula medievale di Kampa è visitate u Museu d'Arte Contemporànea di Kampa a Praga .

Fondo Storicu

In u centru di Praga hè l'isula di Kampa. U primu suglimentu di a so data di u 12e seculu. A maiò parte di a so storia hè cummigghiata da legends and secrets, ma hè precisamente pricizata chì in 1478 fù compru da Václav Sova. In l'isula, hà fundatu un mulinu, un sigilianu, diversi travaglii è custruì una casa magnífica per a so famiglia cun un magnificu giardinu. Dopu questu, sti tarri sò chjamati i Mutti Owl (in Czech Sovovy mlýny).

In u 1896, un focu scuppiau in u mulinu, è solu un seculu dopu, quandu l'isula hè divintata propiu di a cità, u custituitu da u cundimentu. In u 2003, u museu di Kamp hè statu apertu à stu situ.

Impussibile u mondu di l'Arte Contemporànea

U museu Kampa a Praga ha riunitu numerosi opere di artisti d'Europa di u livante di u seculu 20. A cullizzioni principali di u museu hè statu furnita da Jan è Meda Mladkov. Hè ringraziatu à questu famiglia è i so numerosi petiti à l'autorità citadine chì l'isula avia datu à u Museu d'Arte Moderna. À l'iniziativa di M. Mladkova fù creatu una galeria di sculture modernu in l'aria aperta è assai parechji piani di scultori cuntenutiali. In u museu Kampa pudete vede tali exhibiti:

  1. I travagli di l'artista Frantisek Kupka. Hè quelli chì scrupuleghjanu colboratu M. Mladkov, è avà sò sti capulizzi custituiscenu una esibizioni permanente di u museu. I travagli di solu 215 sò pittura è sculture, chì oghje sò di grandi valore. Pittura F. Kupka hè distinatu per una espressioni divina è scala di u coloru pocu cumuni. I direzzione principali di u so travagliu sò simbolismo, neoimpressionismu è a cumpusizioni non-objetiva. I megliu scritti sò "Cattidrali" è "Mercatu".
  2. Sculture di Otto Guthreund. U museu possa 17 sculture bronzu in u stilu di cubismu, in relazione à u pace di pace prima di a Prima Guerra Mondiale. A cullaburazione di a post-guerra hè stata riprova cù più studii astratti di u creatore.
  3. L'opari di Jiri Collarzhy. I so opere sò rilativi cù l'arti cintraliali è 240 exhibiti. U travagliu più famosu hè u pinguino giallo. Inoltre, I.Kollarzhi usa tecnichi diffirenti: hematazhi da ghjurnali stampati, muhlazhi da vecchi ghjurnali, rotuli da riproduzioni di ritratti.
  4. Pittura Contemporanea. U museu possa l'opere di l'artisti cuntimpuriani da parechji paesi d'Europa. Eccu avete acquistatu cù l'imaghjini: O. Slavik, M. Abakanovits, V. Yaerushkova, V. Ziegler, A. Mlinarchik. Dui grandi icons perteneci à u XX sèculu.
  5. Exposici temporale. In più di l'expositioni permanenti, exhibimenti di opere di altre artisti cuntimpuriani sò annunmentei in u Museu Kampa. I so opere sò rapprisentati da Yoko Ono, Josef Boise è Frank Malina.

Street Exhibition

Praga hè una cità di musei chì sò dedicati à i diversi epichi in l'arti, chì face a nostra vita assai più armonii è belli. U museu Kampa hè assai diffirenti da l'altri. L'arti muderni da i muri di u museu ha longu fora nantu à a strada. In u patiu ci sò parechji esemplari interessanti di l'arte avant-garde. I punti più interessanti da a strada:

A maiò parte di e stallazione di u museu Kampa a Praga ponu un significatu profundo è fate pensà à parechji di i prublemi di l'umanità. Pudete divirtìviu a cuntintazione di l'òmini maestri muderni è fà una sesión di foto unica cun elli.

Funzioni di visita

Quandu visitava u Museu Kampa a Praga, vale a pena cunsiderà parechji di i matrimonii. Sò nimu:

Cumu ghjunghje?

U museu Kampa a Praga hè assai crescente. Avete bisognu di caminariate longu u Charles Bridge in a direzzione di Mala Strana , è vai per l'isula di Kampa nantu à a scala. Pudete ottene unu di i trams Nos. 12, 20, 22, 57 è surtite à l'altru di Hellichova.