Palazzo Zofin


Ci hè una isula Slavica in u centru di Praga, induve unu di i castelli più belli in a cità hè stallata - u palazzu di Jofin (Palác Žofín). Hè una perlezione di l'architettore di a Repubblica Ceca , cunnisciuta ancu fora di e so cunfini.

A storia di a creazione di u palazzu Zofin in Praga

Stu bastimentu hè struitu in u 1832, u nome di u so palazzu fù ricivutu in onore di a mamma di u poveru l'imperatori Franz Josef I. In i majestic salle di balli, cumissioni in u 1837, puderè esse scelti bundescenu reale, diversi concerti è e rendimenti. In u 1878, u primu cuncertu solo di u cumpusitore cecchiale Dvorak fu fattu in u Palazzo Zofin. Yang Kubelik hè ancu in queste murtali. Eccu l'opari di Tchaikovsky è Wagner, Schubert è Liszt sounded.

A fine di u XIX seculu, l'edificiu di u palazzu hè acquisto da u guvernu di Praga è ricustruitu secunnu u disignu di l'architettu cecciu Indrich Fialka.

U Palazzu Zofin in Praga hè un centru culturale mudernu

In u 1994, a ricustruzzione di u Palazzu Zofin s'hè fattu. A stallazione di stucu è i pittura murale, i pittura graziosa è i candele cristianu foru stati rilatati. Parechji avvenimenti culturtali si sò prisintati in u palazzu oghje:

U Palazzu Zofin hè populari cun l'elite business è l'elite pulitica. Ci sò quattru pranzi per aduprà diversi congeggi:

U palazzu hè circundatu da un bonu parcu cù numerosi viaghji è avenimenti, induve a genti si pò passate è admira a natura lucali.

Cumu à u Palazzo Zofin?

Pudete vede quì per metro , andendu in l'estazione Arodní třída. Se vulete aduprà u tramu, poi piglià u trenu di qualcosa di i rotta Nos. 2, 9, 17, 18, 22, 23 è andate in a strada Národní divadlo. U Palazzu hè apertu per visita di ogni ghjornu da 7:00 a 23:15.