U ghjornu culturale internaziunale

Certamente, l'omu hè u sustegnu più cultatu è intelligente in u pianeta. Grazie à l'arti, pudemu sviluppà una persona , per capiscenu a nostra essenza interna, per fà a nostra visione di tuttu ciò chì succidia. "Cultura" in sànscritu letteruale significa "omucciaraghju a lumera" chì esprimenu u desideriu di ideali, perfettu è cunniscenza di a bella.

Per valurizà ogni spaziu di u mondu culturale, un vacanze specie hà organizatu per celebrà u ghjornu di a Cultura. À quale ellu era apparse è per chì propiu avemu da dì.

U ghjornu culturale internaziunale

A storia di e vacanze piglià e so razzii da u distanti di u 1935, quandu u Pattu Roerich chjamatu hè statu cunclusu - u "Trattatu à a prutezzione di l'Istituzzioni Artificiale è Scienze è i Monumenti Stòrici" in presenza di u presidente di u presidente D. Roosevelt è i capi di 21 paesi di tutte l'Américas.

Anu dopu, in u 1998, a Liga Internaziunale per a Proteczione di Cultura proponiu marcà a data, a firmau di u Pactu Roerich com'è festa di u ghjornu di a Cultura di u 15 di maghju.

Hè interessante chì Nicholas Roerich hà stessu statu un artista rumanu è una grande figura culturale di u XXu seculu. Viu a cultura comu unu di i forzi principali di u muvimentu di a sucità umana nantu à a strada di migliurazione è hà cridutu chì cù a so aiutà i pirsuni di u mondu sanu di e diverse naziunalità è a fede si uniscenu in un solu solu, ma solu s'ellu protettanu è sviluppanu.

Ogni annu, durante a festa di u ghjornu internaziunali di Cultura è Resto u 15 di aprile, assai cità di Russia organizanu cuncerti solenni, notte cù musica, canzoni, poema è dances. Inoltre in questu ghjornu, susciteghja u Banner of Peace, felicitate tutti i travagli di a cultura cù i so posti interessanti postale interessanti, rigali è gustoso.