Festa di u Cinema britannicu

E persone sò sempri stati attrati per attu. U ghjocu di parolle, sentimenti è emozioni chì l'attore hè capacitu per trasmètre à u visor, chì davanti à a càmera, un segmentu di a vita di u so "eroi" hè dipped in un altru mondu, à un altru tempu. A data, un vivu esempiu di una bella arte cum'è cinematograficu, hè u cinema britannicu, chì hà vintu per u so esse u rispettu è u ricunniscenza di i milioni di telespettaturi in u mondu.

Comu sapete, rapprisentanti di a direzzione inglesa per un longu tempu sò famosi per a so specìfita unica per fà filmiche. Hè per quessa, per vede a diversità completa di stili è geniri di i film di u ventu di Albion, una festa di u cinéma britannicu mudernu hè stata annunzamente in Russia è Ucraina. Questa stazioni permette di furnisce l'audacia interna cù i film di un nivellu decentu.

Cusì, i participanti di a festa di u cinema britannicu anu una altra grande opportunità per distraghjenu l'affari di rutina è diventanu à a vista di filmi inglesi di qualità senza fora di u vostru paese. Danu vi dite, quandu, quandu è questu questu avvene in u nostru articulu.

Festival di u novu Cinema britannicu

A storia di una manera pocu spettaculu è interessante data di u 2001. Hè statu quì, quince anni fà, in cinemas Kiev per a prima volta un manifestazione di novu cinema britannicu hè stata aduprata, chì permette à l'auditu ucrainu di vedere i pelle più brillanti di l'epica di u ghjornu. L'ughjettu di stu prughjettu di i cineastru britannicu era a diffusione è a popularisazione di u cinema in inglese mudernu in Ucraina. Dopu, dopu à 5 anni, u festival era interessatu in a cumpagnia di distribuzione di u filmu in u Ucrania, Arthouse Traffic, impegni à a prumuzione di film di alta calidad, novu, senza cummerciale di u livellu artistu.

In u risultatu di a cooperazione cù u cinema britannicu, a festa di u novu cinema di a famiglia britannica accuminzava a èssiri tenuta in cinemas di e più grande città ucraini, cum'è Odessa , Lviv, Dnepropetrovsk, Kharkov è Donetsk. U successu ùn hè micca impegnà longu, è in tutte l'anni dopu, a festa di u cinema britannicu hà fattu una grande pupulazione. Particularmenti meritatu sò l'imagini di tali direttori com Mike Lee, Ken Loach è Roger Mitchell. In u 2015, da u dramaticu biugraficu "Jimmy Hendrix" in a seconda mità di nuvembre, principia u 15 u festival ucrainu di u novu cinema britannicu. Durarà finu à a fine di l'annu, visitando Kiev, Lviv, Odessa è altre città maiò. U prugramma, in più di l'estremo, tradiziunale include cunferenzi di stampa cù famosi filmiati britannichi .

Intantu, cuminciannu da u 28 d'uttrovi, u 16 Festival di u Cinema Britannicu hè stallatu in Russia. Per a prima volta cinemas à volta più di vinti grandi città di un vastu paese prisentanu l'audienzia cù esterni inglesi moderni. In u prugrammu saturatu serà prisentatu circa vechi pezzi, esciute in inglese, cù sottuvidi russi. Inoltre, in u quadru di u festival di u novu cinéma britannicu, hè chjucatu di mantene e lecture è di stampa di cunferenzi cù representanti di l'industria cinematografica britannica dedicata à migliurà u sviluppu di u mercatu cinematograficu cuntempurale internaziunale.

In Moscu, u festival abra documentale di film "Mr. Holmes", Bill Condon, riceve un premiu di u jury à u Festival di Cannes. E premiere di u Film Festival di u Filmore britannicu sarà filmatu in Ekaterinburg, St Petersburg, Kazan, Volgograd, Chelyabinsk, Perm, Voronezh, Omsk, Krasnoyarsk, Saratov, Novosibirsk, Ufa, Tyumen, Kaliningrad, Rostov-on-Don, Irkutsk, Petropavovsk-Kamchatsky, Nizhny Novgorod, Yaroslavl è Ulyanovsk.