L'annu in Japan - tradizione

U Giappone hè unu di questi stati induve elli trattanu cun particular trepidazione l'observazione di e tradizione naziunali. Cridendu l'annu novu ùn hè alcuna scepzioni.

Cridendu u Novu annu in Japan

In Giappone, parechji seculi, l' annu novu , tradiziunale, celebrà u calendariu lunar. È solu à a fine di u XIX sèculu in questu paese O-shogatsu (annu novu) hè celebrata sicondu u calendariu gregorianu. Ma, però, i tradizioni antichi di celebrà l'annu novu in Giappone sò largamente priservati. A preparazione per a celebrazione di u Novu annu accumincia assai prima di a festa. L'ornamenti tradiziunali per a casa sò designati per prutezzione di e forze maligni, disgrazii è purtate a furtuna, a prusperità, a felicità è a prosperità per ellu (hamaimi - spezii affucati spuntivi, cum'è a prutezzione di spiriti maligni, takarube - navi cù l'arrò di i siete spiriti di furtuna). U dettu più divutu di a splutazioni di u novu di a casa hè Kadomatsu. Questu hè una tradiziunale cumunità ghjillana cumposta di pinu, bambù, rame d'arbureti di mandarin è altri articuli, necessariamente ligati cù una filatura di paglia, chì hè esposta da davanti à a casa o in appartamentu. Kadomatsu hè un salutu à a divinità d'annu.

Ùn dispensa micca di lanterni di carta, chì diventenu una carte mercatu di u Giappone.

Una tradizione indispensabile di riunione l'annu l'annu in Giappone, anuratu per centu cint'anni - a vinuta di u novu annu anuncia i golfi di campanile. Ogni cumbattimentu di u campanile, sicondu l'antichi credevuli, persegnu unu di i sei vici umani, chì in turni sò 18 sfumature.

Quandu u celu annunziu in u Giappone, certi tradizziunamenti sò ancu osservati in u decoru di a tavula festiva. Certamenti, un pienu cum'è oseti reri vi si serve. A so peculiarità hè chì hè sirvutu in trè casali special - dzyubako. I cumpunenti ponu esse diffirenti, ma, cun tuttu, alcune curatu sanu per u gustu. Inoltre, ogni cumpunente di l'oschi Reri, sia fish, vegetables or roll of eggs, simbolizza un certu desirma di u novu annu. U traditu di a festa japonesa hè sacru.

Comu altrò, in u Giappone hè rispettu à a tradizione di dà rigali.