Japanese kimono

I pruduttori di moda sò spessu inspiratu per fà a ropa in vestiti naziunali di parechji paesi. U Giappone hà una cultura assai distintiva è vibrante è, sicuru, un utopiru di vestibule cum'è u kimono nurviziu ùn puderia micca passà in bigtoni. Avà u so siluette hè stata utilizata per creà vistiti, capelli, caprini in u stilu Japanese.

Giapponese Japanese Japanese

I prudutti di a lingua giapponese - kimono - hè un costume nazionale, ricorde di una vistitu longa. Hè purtatu di l'omi è di e donne di tutti l'età è di e classi. Finu à a fine di u XX sèculu, tutti i kimonos anu fattu in una sola copia da a manu, cusì in mente, era faciule simplificatu chì tipu di propiu chì una persona perteni, è ancu per identificà u so status è occupazione familiale. U kimono Japanese Japanese difféttenu da u male un cù un capellu più largu è manichi.

Kimone pari un vistitu senza robba, chì hè lavatu in u parte dritta è attaccata cun un cinturità adatta. Questu cintura in Japan hè chjamatu obi. A so ropa s'amenu a figura, salizzendu solu e spalle è cintura, è dà a siluette a forma di un rectangulu, chì in a cultura naziunali hè cunzidiratu particularmente bella. U kimono hè fattu di tessulu pisu densu, di solitu di sita, è hè stata pinta cù un stencilu più spessu da a manu. In u Giappone, un kimono hè perceutu cum'è ropa chì ponu sviluppà in una persona a lisura è a precisione di i muvimenti, è ancu i metudi curretti di l'etiquette in a società. In ogni casu, oghje u kimono hè purtatu più spessu da e femini più avanzati o ghjucate nantu à celebrà un avvenimentu.

Certi tipi di kimono

U japonaise femminili kimono vistitu ha un gran numaru di varietà. Sò attribuiti nantu à a basa di u casu nantu à quale hè necessariu di portà unu o l'altru tipu, è dinò da parte di l'età è di l'estatus soziale di a donna.

Iromuji hè un tipu di kimono per i sposi maritamini è unmarried, chì spessu usanu l'ospiti cerimonii di tè. Nta stu kimono, a sita pò avè un peculiari tissuti, ma ùn deveria micca altri adatti nantu à questu.

U Kuratipudu hè un kimono furmatu è ufficiale chì pò esse migratu da e donne casate. Oghji in un quellu kimono pare a mamma di a sposa è di u sposu in un casu Japanese. Questa kimono hè una décorazione cù un mudellu sottu à u cinturione. A diversità di Kurtomesode, furisodi hè ancu un kimono ufficiale, ma per i femini chì ùn anu maritatu. Hè coperta cù e specimens culuriti nantu à tutta a durata.

Uticake hè un kimono di a casata di Giappone, pò ancu esse affucati da e femine chì travaglianu in u stadiu. Hè assai formale, spessu riccu adattu cù brocade è purtate cum'è una forma di mantellu. Stu kimono ùn hè micca attaccatu cù un cinturione è hà un trenu longu chì si stendi nantu à u pianu.