Costume di u russu

A Gran Russa hè ricca ùn solu micca cù a so storia, ma ancu cù tragetti tradiziunali. E donne è e donne anu datu un vestitu privatu per ogni successu, chì hà indicatu u status suciale è u status di a sucetà. Ma ancu una parte integra di u vestitori di a donna era u disfuniu russu, chì anche a so propria storia. Ma oghje ùn avemu micca parlatu di a storia di l'urigine di u disfunutu invernale, ma à ciò chì custruisce stu ghjocu era realità.

Winter Costumes di russa

A diferencia de todos os homes que tiveron todo certe simplice, e donne in u invierno anu più difficultà, perchè avianu aduprà parechji robbi.

Se in a stagione calata l'hà vistitu un sarafanu è un vistitu di cuttuni più bassu, dopu in l'invernu, i teppi più cálassi sò stati utilizati per fà e robba, è a robba addivintava. Cusì, per esempiu, in u vestitori d'invernu nazziunali russu di e donne includi elementi di vistimenti cum'è:

  1. Shubeyka - l'armata fugliale di culleghju in ghjocu, cullucatu da u brocade è caldi cù batting. In u kittu à u pilatu di pilia, u furore di fur è u collu di furia sò generalmente stati. Shubeyku puderia diventà da e femine da a so alta sociedad, è era purtatu solu in i vacanze.
  2. U vistimentu di robba hè una longa allizie fora di staghjoni. A tapiserie hè stata rapida da culore à u bottone cù i buttone, è i spesi di a robba sò stati ammulati cù a cose di i filamenti di u doru. E manichi sò longu, ma cù fasgianu, perchè colpu.
  3. Dushegrei - robba scappanti curti, chì generalmente era purtatu di u sarafan. Per i so tessuti di diaper di costura hè stata utilizata, è l'arghjintini sò stati ammustrati cù un frontière. Fu purtatu di tutti e donne, inveci di u so status sociale.
  4. Telograya hè un putu swing, cù buttuna o ligami è righjunghjendu i longhi à i cadenti. In forma è siluetta assai s'assumigliava un capo di pelle. Era cusosa roba calda da tessili caru, cum'è brocade, satin, terciutu è fur.
  5. Fur cape è capelli di pelle sò un vestitori calzoni, a dispunibilità di quale si parlava di solvenza è era generale annunziata à e donne in dote da i so genitori. I nomi di viddani hà purtatu capelli di pelle, ma sò stati fatti di lana di picurinu.
  6. In u tradimentu folklori di russa èranu calze, chì in u invernu eranu assai necessarii per i femini. A cima hè stata cunduta cù filamenti di lanza, è u calcitoninu hè statu fattu di filu di u peccatore.
  7. In u pianu di ghjuvendu di l' inguernu puderà truvà chjos è toccu.