Duchcov

U Casteddu Duchcov hè situatu in a Repubblica Ceca , in una piccula cità chì si chjamava. A fortezza hè assuciatu à u nome di u famusu avventureru - Giacomo Casanova. Hè quellu chì hè dedicatu a maiò parte di i tesi in u museu di u casteddu. Inoltre, i turistere durante una visita à Dukhtzov puderà studià a storia di creà a so mobilia sclusiva, divete un passaghju per u giardinu è u park chì si sò stati posti in a custruzzione di u casteddu.

Descrizzione

Duca Duchcovsky fù custruitu in u 13u seculu. Doppu trè seculi, a furtizza fù dismantled, è in u so postu era edificatu un magnificu palazzu Rinascimentu. Quandu u casteddu passò in pussidimentu di a famiglia Waldstein, decide di cambià u so stile à u Baroccu. Pigliò assai tempu. À u listessu tempu, cù a casa di u patrone, un hospitalu, un parcu francese è numerosi edifichi sò stati construiti.

Ciò chì vede?

U casteddu Duchcov hè cunnisciutu micca solu com'è un locu architectural, ma ancu com'è l'ultimu refuggiu di Casanova. Molti turisti visitaturi di Duchcov per via di i so ospiti distinti. À 60 anni, Giacomo Casanova era un omu cù una richia di biografie, ma avutu u poviru. Ùn era micca vivi nè pruprietà preziosa. L'Italian era rifughjatu da u Count Valdstein, u patrone di u Casteddu Duchcovsky. Casanova era librariu. U palazzu è i so giardini ispiravanu Giacomo, è hà pigliatu un travagliu creativo. Duranti 13 anni passati in u casteddu, hà scrittu un "Ecumenia di a mo vita" multiplu, una novella, travagliu scientificu di a fisica, a química è a filusufìa. Molti manuscritti ponu vede da trà i tesi di u museu. In a cullizzioni sò ancu:

  1. Casanova's chair. Tutti l'omi è invitati à sente ad ellu. Hè cresce chì dopu un ritu accussì, u successu di a femme hè assicurata.
  2. L'imprese persunale di Giacomo. Valdstein è i so discendenti anu pussutu conservà sti bè, chì sò d'interessu, se sulu parchì eranu aduprati da a personalità più legittima di u XVIII seculu.

Duranti u viaghju, a guida cuntene storii è leggende nantu à Giacomo, è sopra tuttu ciò chì a vita dura hè stata datu in questu casteddu. I so servitori ùn avìanu micca avutu favuritu è ​​truvaru cintinanu di modi per spotaghalli a so vita. Per esempiu, i cocchi digeriscenu a diga a pasta, chì significativamente abbia l'umore di l'italianu. I visitori di u casteddu, à u cuntrariu, felice cumunicatu cù l'Casanova erudite è charming. A strada, visitannu ogni ghjornu era, sicondu l'accordu cù Valdstein, u so duvere.

In più di i punti rilativi à u preferite di e donne, in a fortezza pudete vede altre interessante punti. I mura di Dukhtsov sò pappatulati cun opere d'artisti di i seculi XV-XVIII, chì anu anch'elli si sò stati in u casteddu. Hè bisognu à visità u salone cù un mobili unicu, circate à quale, pudete seguitori a storia di u sviluppu mobili in Europa. Dopu un giru di u casteddu, i turisti sò invitati à piglià un passaghju in u giardinu è u parcu.

I fatti interessanti

A parte di u casteddu hè occupatu cù edifici muderni. Questu hè duvutu à u fattu chì in 1982 l'amministrazione circava di i surghjenti di minerali nantu à u territoriu di Dukhtsov. Per questu, u vechju smurzu è a cappella eranu demulchiati. Hè in lu so postu chì i so abitanti novi fôru custruiuti.

Ancu u destinu di u corpu di u casu di u Casanova hè interessanti. Inicialmente, fù enteratu in un cimiteru vicinu à u Dukhtsovsky Castle, ma dopu chì era chjusu, i restati eranu trasladati in un altru locu. Malgradu assai attenzioni à a vita di Giacomo, a fossa ùn hè micca statu truvata.

Cumu ghjunghje?

A cità di Duchcov hè situata in a Republica Ceca 100 km di Praga , sò cunnessi da una strada naziunale numerale 8. À questu avete bisognu à andà à a cità di Rehlovice, da turnà à l'autostrada E442 in una direzione orientali. A Vicinanze a cità di Hostomice avete bisognu di trasiri a 258 pratiche, chì vi purtaranu à u Duccovsky Castle.