Iodinolu hè una applicazione

Cù ogni tipu di malatie dermatulogichi, è di patologii di i membrani mucosa, Iodinol hè prescrittu - l'usu di sta droga hè dovutu à a so attività antisépti è antibacterial. Unu di l'avvanzi di a droga hè a so toxicità baixa, in più, hà un spaziu assai largu di action.

Indicazioni per l'usu di Iodinolu

In l'urdinarii à a suluzione, hè indicatu chì hè cunsigliu di aduprà in ei malatii:

Mètode di applicazione di iodinolu

In casu d'otitis purulenta severa anu infurmatu in l'arechje di una solu droga in una cantina di 5-8 pichuli micca più spessu 2-3 volte di ghjornu. Hè ricurdatu ancu per lavà l'lavamanu cù una mezchea di Iodinole è l'acqua fogata in una ratio di 1: 2 o più sullivazione dilute (cù sensibilita aumentata di a pelle à preparalli chì cuntenenu alcista). U cursu di a otitis terapia hè di 2-3 simpati, dopu a mellulazioni visibili, hè cunsigliu di cuntinuà i prucessi per altri 7 ghjorni.

Per trattà e ferite tristiche è varicose, cum'è l'ulcerazione purulente di a pelle, avete a praticà a medicina cun una pepite di gaza doblegata trè volte. Questa compress hè appiicata à a pelle prima pulita (acqua è sapone) 1-2 volte in 24 ore. Hè nutate chì u bellu in ellu ùn hè micca eliminatu, solu ùistinu cù iodinolu chì s'assine. A furmazione duia dura 5-7 ghjorni.

L'amigdalitis crònii hè sottumessu à lavare di e lacunae di l'amagghigliu per mezu di a suluzione in questa. L'usu di iodinolu in angina hè realizatu cù una siringa medica (1 settimonata di medicina si deve bisognu per 1 vetru di acqua). T'hà bisognu di 4-5 lavaghji cù interrupzioni tra i dui per 2 giorni. Prima di l'usu hè impurtante di furnisce un sacchume per verificà a sensibiliità di a droga microflora, chì hè l'agentu causativu di a malatia. In casi raru è in l'absenza di patologii di a glàndula tiroidea, ponu lubricate l'amichi è una solu solu.

Candu a periodontitis, l'usu di Iodinolu hè di rinfriscà a bocca 3-4 volte à ghjornu finu à chì a cundizione di a mucosa murali improvisa, è u prucessu inflamatoriu ùn hè micca firmatu.

Per rinunzà di rinitis atrofi è di ozone, hè cunsigliatu per spruveria nasofarani cù una droga 2-3 volte per simana. U cursu di trattamentu hè di 2,5-3 mesi.

Per u trattamentu di ferite purulente, ancu cume cremasi, una gasta dressing (solta), impregnata da una sola suluzione medicinali, hè appiicata. Ùn hè bisognu di cambià, hè impurtante per mullà u tecido nantu à a dumanda. A durazione di u trattamentu dependa da u gradu di danni à a pelle.

Iodine hè ancu dinò utilizatu per stomatitis . Hè necessariu di fà una soluzione: in un vetro di acqua calenta giappassi a droga finu à u lume marrone culori tude. A medicina ricumanda hè cunsigliata per spicca a cavità orali 2-3 volta à ghjornu.

L'applicazione di Iodinolu orale

A preparazione orali hè prescritta solu per u trattamentu di a sifilida terziaria è a prevenzione di l'ateroesclerose. Una sola dosage adattata ùn esiste micca, perchè hè selezziutu riguratu indipindentamente dopu i risultati d'un test di sangue di laboratori per a produzzione d'hormone (T3, T4 è TTG). U fattu chì iodinolu àcitanu à u funziunamentu di a glàndula tiroidea è a dosi terapèuti indiziaremente selezziunate pò causà malatii endocrini è disordini.