Melaen


Stoccolma hè spissu chjamata a siconda Venezia, perchè a capitali di Svezzia hè custruita nantu à 14 isuli in un strettu strettu vicinu à e costi di u Lavu Mälaren. Stu reservuu pigghia u 3u postu (dopu à Wettern e Venus) in grandu è ghjucà un rolu ecunomicu è turisticu in u paese.

Infurmazioni ghjugna

U lavu hè una zona tutale di 1140 metri quadri. km, durata - circa 120 km, volume - 13.6 metri cúbichi. km. A so prufundità massima hè 61 m, è a prufundità media hè di 11,9 m. U livellu di l'acqua hè di 0.3 m Di u sudu di u Suvi si pò vede chì u Lagu Mälaren hè una parte di tali flan: Westmannland, Stoccolma, Södermanland e Uppsala . In u seculu IX hà statu un golfu apertu di u mari Balticu.

Oghje, un reservoir vicinu à a costa di a capitale, traversu u canali Norrström è i canali di sluice di Sluussen, Södertälje è Hammarbyussüssen cunnessa à u mari. Ci hè un grande numaru di isuli à u Lavu Mälaren (circa 1200). U più grande di quelli sò:

Ci hè parechje attrazioni chì i turisti sò cuntenti di visita. L' isuli più chjucu sò:

A legenda scandinava hè assuciata à u reservatu di Mälaren, chì ci conta a dettu Gevion, chì hà pisatu u monarchu di Svezia Gulvi. U rè promete dà u so territoriu di terra, chì pò arruvinà 4 boi in un ghjornu. Ella utilizzava i toru giganti, è anu sappiutu rivechjaranu è trasferendu parte di a tarra. Allora l'isula di Zelanda era furmatu, è in u fundatu u pitu un lagu era apparse.

Ciò chì vede?

In l'isuli di u reservoir pò truvà parechje posti interessanti: estate, mansions, palazzi, tallaburati, etc. Cavalieri castelli di u Lavu Mälaren è a UNESCO World Heritage Sites sò assai populari. A più significativa di elli sò:

  1. U Gripsholm Palace. Hà una uriginale originale. In queste pudete vede una cullizzioni unica di ritratti.
  2. Skulkoster Castle. Hè struitu in u stilu baroccu in u seculu XVII. In l'istituzione pudete vede l'armi antichi, mobili, porcellana, arti ogetti. A prossima di l'edifiziu hè un museu cù carichi retro.
  3. Palazzu Drottningholm. Questa hè a residenza di a famiglia reale. In tuttu u bastimentu stende un ghjustu ghjardinu cù un alloghju, un pabellone chinu è e funtani.
  4. U palazzu di Stening. Hè u centru culturale di a capitale sueca. Quì pudete visità a galeria arti è u attellu per a produzzione di candele.
  5. Birua. Questu hè un travagliu di Viking è centru puliticu cù una natura unica è pittoresca parchi.

A fauna di u Lavu Mälaren

Eccu alcuna circa 30 spezia di pisci: pica, sullutta, sguardu, douche, perch è altri. Inoltre, Melaren hè diventatu un postu di nidificazione per una multitùdine di avere migratori: un arraggiatu, una gaviota di cibo grisa è di sabbia, una cunvalenza russa, un prugne, un pate americanu, un mongrel mediu, un gogol ordinariu è l'altri pesti. Uni di elli sò esemplari scarsi è in periculosi, per esempiu, un grandore cormoranti. Per questa causa, l'statu pruteghja u territoriu tutale di u lavu.

L'excursioni di paddling sò realizati longu l'acqui, u kayaku hè realizatu, è in u tempu d'invernu - funzione di ghiaccio. Melaren hè pupulari cù l'amatori di a pesca è acquistò di a bella natura è l'architettura.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Stoccolma à u lavu turistici pigghiarete à e strade E4 è E18. Tutti l'excursioni partenu in u muelu. Eccu, secondu i vostri vulintà è e posibilitate, pudete sceglite u trasportu d'acqua è i posti per visita.