U Hallwil Museum


In u centru di Stoccolma hè un museu Hallwylska insoliticu (Hallwylska museet), chì hè un palazzu reali. In u 1920, i patroni li dimustravanu voluntariamente à l'statu di a so casa, chì ancu oghje attrae i turisti cù a so ricchezza.

Storia di a creazione

A coppiu svedese Hallleville hà erettu a so palazzu da u 1893 à u 1898. A so età in quellu tempu supera 50 anni. A custruzzione era fatta da un famosu architettu, chjamatu Isaac Clason, è l'ambienti di casa hè stata propiu propietaria, chjamati Wilhelmina è Walter.

Eranu assai ricchi, anu stati annunziati e so fieri è dicisu di realizà u so sònniu - per custruisce a so propria palestra. A struttura era cunsiderata u più luxuu è mudernu in a capitale sueca . Per l'erecció hè stata passata più di 240 mila è circa $ 5 000 vinni annantu à u mantenimentu di a casa.

L'anziani togetheru cù l'architettu decide di applicà tutti i cunflitti tecnichi è di i beneficii di a civilizazione di quellu tempu:

11 persona di travaglià in a palazzu. I so abitanti si truvavanu vicinu à e camere di l'òspiti. U tettu di i servitori era assai grande per quellu tempu, è perciò erani cunsiderati quasi regali. U travagliu pè u cantu Hallville hà assai prestige è prufittuamente, pagonu un gran salario.

Descrizzione di u museu Hallvillov

U bastimentu hè custruitu in u stilu di mudernu è hà una porta falsa. A superficia tutali di u bastimentu hè 2 mila metri quadri. Hè 40 chambres: chambres, salottes, sala, sala di fumatori, comedor, cucina, etc. L'internu si distenu in u livellu più altu.

Pittura di ceilings è a creazione di ritratti famigliali hè statu trattatu da u pintore di a ghjudiziu Julius Kronberg. Mobili è altre utensili di casa Hullville hà acquistatu in l'ascidenza di l'Scandinavia è in tutti l'Europa, ancu urdinatu da i famosi maestri suec.

Chì hè guardatu in u Museu Hallwil?

Duranti l' excursion, i visitori si sìanu acquisto cù locu di museu:

  1. In u primu pianu pò vede cuntenuti di faience è porcellana, mobili è quadri creati in u XVIII seculu. Fùbbenu pigliati di tutta a Terra cuntatine, perchè l'exposizione cuntene ancu i prudutti chini. In a sala di porcellana hè una cullizzioni di antichi, chì hà più di 500 punti. In u garage sò vechji Mercuri è Volkswagen, nantu à u quale u conte è a so sposa traseru di a cità.
  2. U Grand Salon occupies un locu spéciale in u Museu Hallvillov. Hè stata ammustrazione in u stilu di l'età d'oru di Svezia. A stanza hè stata colghje cù antichi tapissimi purtati di Bruxelles , è sopra a chjappia hè un bas-relief cun sculture. Tutte l'elementi sò stanu cunsigliati da pedichi preziosi, estimati à 24 carati.
  3. A stanza di fumatori , decorata in stile orientali, hè una vestimenta tematica, persiana è vitturi turcomani hang on the walls. Quì a famiglia avia da ghjucà i carti.
  4. In i petti supraniali di u museu Hallvilov hà permessu solu accumpagnatu da guidati. Ci hè un bagnu, stanzi, camere cù e cullezzione:

Wilhelmina hà realizatu un inventariu tutale di a so pruprietà. Hà catalogatu ancu listesse per ova è cutidianu. In u cartulare, a Condessa sparsi 78 volumi, chì scritti in fine di l'utensili di a casa. U museu di più di più di 50 mila esposizione.

Funzioni di visita

Se vulete visità solu u primu pianu, l'ingressu à u museu hè liberu. Visità sti chjappi vi piglià una ora. Pudete ancu cumprà una guida audio. U prezzu di entraveni altre stanza, accumpagnata da una guida hè di $ 8.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a cità à unu di i musei più insoseti in Svezia, pudete attru à Strömgatan, Västra Trådgårdsgatan è Hamngatan. A distanza hè di circa 1 km.