Succu di burdock - contraindications

Burdock hè una pianta medica valiosa chì hè usata per una varietà di patologii, chì sò:

A droga più attivu nantu à a basa di sta pianta hè u zuccaru. Inoltre da a mugge facenu infuzione, decucuzione, tes, tintura d'alcoolure, ungüini è altri mezzi.

Aprènninu nantu à i boni proprietari utili di u bretola, perchè certe diverse decide di adopru di sta pianta inveci di i medicini chimichi. Tuttavia, ùn si micca scurdatu chì u decocuulu, u zucchinu, l'infuzione è altre preparazione da e foglie è i radichi di a bretola possdi contraindicazione à l'usu. Per quessa, cum'è cù qualsiasi altri pratiche medici, avete avete leghjite infurmatu di a lista di contraindicazione è cunsultate cù u vostru duttore.

Contraindicazioni à u trattamentu cù u zucchero di burdock

Comu agenti esternu, u ghjacciu di bureaucale deve esse usatu cun precaution quan propiu à reazzioni allergii. Hè cunsigliatu di pruvà una retazioni allergique prima di l'usu, appricatu una piccula quantitatu di zucchero à a pelle di a superficia interna di l'avant. Se dopu à 20-30 minuti ùn hè micca pruvinge, ardente, vermiculite o rashes, u rimediale pò esse usatu.

Uoficu internu di u sucu di bife ùn hè micca ricunnisciute in casu di stu casu:

Inoltre, l'usu di u ghjacciu di bretola intirmarí ponu causà reazzioni allergii (più spessu in a forma di rinite è reddening di a mucosa), cusì poni chì allergii anu da esse attentu.

Ùn puderebbe micca aduprà a pianta si ùn sanu micca sicuru chì hè recullatu in una area clean ecologica, distanza da a strada, è ancu di i campi agriculi chì anu trattati cù pesticidi è l'erbicidi.

Effittivi di u succorsu di burdock

Ancu s'ellu ùn sò micca trovati sustanzi tossicati in a mugna, hè sempri cunsigliata chì quandu u medicamentu nantu à a so basa, a dosazione deve esse cumpletu strettu. In casu di a sobredizioni di u ghjacciu di bursale, pò esse alcuni effetti da u sistema di u digestivu, è dì:

Anch'elli dosages altas di zucchero di sta pianta pò causà agitazioni mentale. Ùn aduprate micca u zuccu di foglie o raghjoni di u borgu per un longu tempu, tk. cuntene sustanzi chì interferenu cù l'assicuranza di u ferru da u corpu.