Calamar di camomile in bonu è cattivu

Camomile hè una pianta senza pretensione, perchè pò esse truvata in u so propiu parcreparatu privatu, è in u fornu, campu è ancu in a strada. I beneficii di a decocultura di camomile quandu avete infieratu hè enormu, è tutti graziosu a so cumpurtamenta chimica. I fiori pò esse acquistatu in a farmazia, è ancu preparatu indipindente, più impurtante, per cogliu a pianta in territorii purivi.

Beneficii è dannu di brou di camomile in eternu

A cumpusizioni di sta zuccarera cuntene assai assai di l'acidus ascorbic, per què hè ricumpogule per bevitali à rinfurzà a prununzia , cumu per rinfurzà u risicu di riscattà i friddi. Hè un attracettivu antipireticu, dunque hè cunsigliu per bevitale per riduce a temperatura, particularmente impurtante in u trattamentu di i zitelli. Avà avè influenzia positiva à u sistema nervu, cusì u calzu hè urdinatu per bevi à e persone chì spessu spirimendu di situazione stressanti, suffrunu di u dolore è l' insomnia . I beneficii di a decoccia di camomile si riduceranu à a so azzione antibacteriana, aiuta à ridivà di i nammizzioni internu. Hè ricumandemu à tastallu cù cistite è altre malatie di u sistema genitourinariu. U brou di Manzanilla accetta positivamente a cundizione di l'intestini, aiutendu à riduzzione di a splutazioni di gas, caccià a inflammazione è ridere di toxine è toxine. U cuntribuzioni à a riduzzione di zuccaru sangu.

U caldo di Chamomile hè ricurvatu à e persone chì piglianu analgèttiti è anti-inflamatorias, cumu reduci u risicu di l'erosione à i mura di l'stomacu è restaurate a microflora. Sta zitellu hè un facilitate antiesmudiziu, aiutà à trattà cù spasmi musculari, per esempiu, cun u malu di cacheu è cù sensibilità pratiche in a menstruazione. U calzu aiuta à ridivanu di i migraini, è reduce a quantità di colesterol dolce in u sangue è hè a prevenzione di e malatie attache in u sistema cardiovascular.

Hè impurtante de cunsiderà chì u caldu di chamomile ùn pò micca solu beneficià, ma ancu averebbe perisce u corpu. Prima di tuttu, hè pruibitu di eddu un bevande in a presenza di l'intoleranza ndividuale à i cumpunenti di e piante. Inoltre, ùn pò micca beure un beatu assai cuncintrattu, perchè pò esse debilitavanu u tonu muscular, pruvucalla e dastriche è di depressione. Hè prohibitu dà un caldo di camomile à i persone chì soffrenu di disordini mentali, postu chì a zuccarera hà una forza sedante. Contraindicazioni inclusi pressione di sangue.