Mimosa Salad - ricetta cù u rossu

L'insalata "Mimosa cù u rossu" hè una altra ricetta originale per a culinaria di una famosa insegna di famiglia per tutti. U so funziunalità distintiva hè a prisenza in a cumpusizioni di un pane di u risu, chì dà un gustu pocu cumparatu cù a ricetta classica per l' insalata "Mimosa" .

Ricetta per salad "Mimosa cù u rossu"

Ingredients:

Preparazione

Per fà u salad "Mimosa cù u rossu" pudemu piglià pezzi pezzi, fassi succo è ripiglianu cun un forchetta. Arrò, arrustu è preziosi ovenu finu à prestu. Pigliemu quessi i ovi è si separanu e prutezione di e raghjoni. Zucchereri friddi, puliti è fretu nantu à un grossneru gruttu nantu à una platea separata. Dill greens rinisce è siccà. A cipolle si sò puliti, frizzati finamente è scalded cun acqua fogera, per chì ùn hè micca amara o crackle.

À un pianu chjapu, pusendu un annu speciale è cumincià aduprà i nostri capri di salad, promazyvaya tutti cù u mayonnaise. Pudemu u primu livellu di u risu, l'asciugate cù l'aneta piccatu è fate un morsu di mayonnaise. Puderanu ancu cupistu tutti i purcesi di u canned food, sprinkle with cipudine. In seguente, impuse un capucu di zucca, u proteini di u ovu è finisce u vitrughju nantu à u salad. Ogni parti hè impaurita cù un pruduttu di aneto, pigliate l'annu metalicu è serve u pane nantu à a tavula.

Receta classica per salad "Mimosa cù u rossu"

Ingredients:

Preparazione

Avà vi dicu cumu preparà "Mimosa cù u rossu". Prima mette u mantellu in u freezer è da principià per preparà tutti l'àutri ingredienti. Oghji freschi sò chjucu nantu à un cuagliu, pour l'acqua è ponu nantu à un focu dèffili per furezza forti duranti 10 minuti dopu à fracete. In modu, i ova sò megliu usatu cù e so anziani, per chì l'insalata ùn sia micca solu diliziosu gustosa, ma ancu appetizing. Aduprate, trasfirivi l'ova in una puchina di acqua fridda è i piacè fassi frischi. Dopu piglià una gran variità di rossu, fassi pane finu à cuncechjaru in acqua salitu ligurevule, postu chì a seccè è a sicura. Allora aghjunghje à 1 orecchini di mayonnaise, quantu mantellu, stagione cù u salinu è u pettine nìvuru, è poi cunzignate attentu tuttu.

L'ova chjucu sò limpiati da a cunchiglia, dividita in tagliati è i proteini. Limemu a bombe, chop a so finamente cun un cuteddu, fremu acqua di fogghiu, è dopu à 15-20 minuti poveru in un colatore è lasciate seccu. Scogliamu u nostru furmagliu fugliali favorito nantu à una catra mitulugia. Allora pigliammi u pesce da u pudete, sguassate tutti l'ossi grossi, l'asciughe cun oliu, spargugliatu nantu à una tesota di carta o napulite. Allora turnemu in u pezu in un piettu pezzu è apparinate à l'appaghjà cù una furcedda o a rutina cù una licenziale.

À quandu u lettuce ponce hè stabilitu, tutti l'ingredienti preparati deve esse di a stessa temperatura, affinchì prima di fà questu, hè megliu per pusà per 30 minuti in a fria.

Ùn pigliate micca troppu prufunditu, ma un paniu largu è dispunibule i capri di salad in a secunna sequenza: prima un pesce, poi un arghjunamenti arbeatu cù una furcedda, dopu à un capiddu di furmagliu gratu. Avemu un lubricate un pocu cun u mayonnais. Dopu fattu quessa, avemu spianciatu e prutezione machata, è nantu à questu - tuttu u pesciu restante. Poi copre cun una capa di cipolla picata, grease ma mayonnaise, spucchendu l'insalata cù a meza di u focu in u grizzu, sceglie nantu à u rossu maiò di rossu u latte è finisce u pane à a griglia. Allora hè tuttu, "Mimosa cù u rossu" è u furmagliu hè prestu!