Chicken di u tabacco in u fornu

Chicken du tabacco - u frittu frittu nantu à una tacca cù un tastu cù spices è l'agliu, hè unu di i platti più populari di cucina georgiana. Hè più correctu per a "tappaka chicken" (da "tzikila tapaka", l'ultima parola hè u nomu di una padedda georgiera speciali per fuglià stu pani).

Comu coceranu un pollulu?

U ghjovanu chicken hè cutatu da u latu di u pettu, pigliatu è frittu sottu a stampa.

Ùn ci sia scuraggiati se ùn avete micca un pezzu speziale, pudete fruttu ancu nantu à una carattere simplici senzoru di metallo, u principale hè di spresserà u puddastru cun una stampa.

Dice cusì delicious per cocer un pollolo di tabacco in u fornu, a ricetta hè esecutata quasi a stessa manera, è a manera di coccia hè assai più sana da rusticuna.

Sceglie chicken

Un puddaru o un ghjovanu puliceu deve esse chjappiutu in un vaporizzatu o chilled, unfrozen, senza pesu più di 600 g (best 400-500 g).

Ingredients:

Preparazione

Prima priparà u puddastru.

Prima di frutto (o fugliate), u puddaru si deve tagliatu da u pianu di u pettu, sparghje ghjustu (o scuraghjite unanimamente a carcassa da u latu di a pelle) è di marinate. L'aranciu hè megliu fattu da una quantità à un vinu biancu univiculata cù l'agliu, u patzu rossu è nìvuru, spezii di lupu suneli è aranci fragrancesti (taglioli, estragalu, cilantro, etc.). Se ùn ci hè micca un vinu ingllegatu, pudite rimpiazzà l'acqua cù u zadellu di limonu (è pò esse cunce), aghjunghjite l'aglutinà, l'aromi è i greens. U marinade ùn deve esse micca assai liquidu. Perchè u puddettu stallate, coperto cù marinata, durante 2 ori, da esse da esse limpiati cù una napulita per ch'ellu ùn manca un munzeddu d'alli è eterna, soprattuttu per l'internu, chì saranu in cuntattu cù a padedda (altri falla). Dopu quì, puderete stiller à u pollulu nantu à u partitu induve a pelle, pezzi d'agliu.

In un altru, più veloce, versione simplificata, pudete simule u pudienti u puddastru, fretta cù un sboccu di ziteddu d'agliu, cù sal, pezzù biancu è rosso è frittate immediatamente. A voti, u puddaru hè ridùtu cù un mantellu naturale funnatu per falla cchiù cusì grande.

Avà stamos preparà u puddastru di u tabacco in u fornu.

Melt in the pan (senza manipule) u grassu di pollo, o poveru nantu à u fondu di a forma ceramica. Pujene u pollulu in a padedda cù u so internu chì face in paese, pugnà. Prisenta a vanda di un tene più chjude o un pianu invintu. Pigliemu a carica (per esempiu, una petra limpia lavata). Aghjunghjemu a gaddina in un forru preinfirmatu à una crosta corsa d'urdizzu ruddy (a temperatura ottima hè di circa 200 ° C, u tempu di furmulinu hè di circa 15-20 minuti in un latu, secondu u grandezza di l'uccelli). Allora u puddastru ci vole à daveru, a stampa hè stata novata è purtata à a lista. Pudete è senza volta, a temperatura ùn deve esse menu, è fremendu - un pocu più.

Oltremente, hè pussibile attrezzu un pollame di tabacco in un forno in una griglia.

Grate, di sicuru, avete bisognu à a grippa, è da u fondu pozzu metà una vaca di furna, chì dodre u grassu emissatu è i succhi. Pudete a pressa per i primi 20 minuti, sguassate è oghje u listinu senza a stampa.

U puddastru viaghja bè cù una salsa piccante.

A salsa di u pollulu pò esse cugliulatu in a versione simplista di ugljena, pezzu rossu, salinu è acqua. O cocurate una salsa rapida nantu à a pumetta di tomate cù pimenti è l'agliu, pudete cun l'aghjuntu di u zuccaru di limonu. Pudete serve adzhika (tomate, pepite dulce, pimento rossu, l'agliu) tuttu in una licenzie o un grinder + sal di carne, proporzioni arbitrarii) inveci di u salsa. A salsa pò ancu esse fatta da u zùccheru di castagna.

Di sicuru, à u puddastru di u tabacco hè bonu per serve un vittura ligera o chacha, un vulturu di uva, legumi freschi di fugliale è lavash georgiano o una brutta magdalena.