Moda per i girls - Fall 2014

Sfortunatamente, l'estiu, cum'è tutti i cose boni, hà a pruprietà di rapidamente ending. Ùn avemu micca tempu di prufittà di i ghjorni boniati è suli è u ghjornu oghje annunziatu annunziatu a so arribata.

Bonu, ferma per piglià questu inevitabbile, è aspittà per i momenti pusittivi à ciò chì passa. Per esempiu, una cosa bonita - a vigilia di u friddu per aghjurnà a vostra robba. Fortunatamente, a so majesta moda in 2014, cum'è mai avutu, hà prova à fà i so aderbuli cù una scelta grandi di una gran varietà di vestiti, capelli, faldi, ghjira, vestiti, per i zitelli di tutti i categurii d'età è i tendenzi stilistichi.

Ughjettu di u vaghjime - i tendenzi principali

Sicuru, u vaghjimu hè fabulously bella l'annu di l'annu, ma una bellezza ùn sarà calzatu è disinfettori, felice, l'entendre. Dunque, avemu principiatu a nostra scusa rivista di novi prudutti per i ghjovani di u mondu di u mondu di a moda per a cascata di u 2014 cù un mantellu.

Certu, un capeddu hè una cosa di prima necessità in a staghjunazione fridda, è meritava una attenzione particulari. In u 2014, in moda cut straight and a silhouette voluminosa: un mantellu in un stilu di un omu, unisex, A-line, cachemire cun un capuz, per via, esse mudelli seranu una solu solu solu pè chjavi. In quantu i culori - i stampi sò sempri pertinenti. Cage, fiori, culori di colore - anu attivamente utilizatu da i marcaghji principali.

Weeks d'alta costruzione, realizatu in u 2014, dete à e zitelli assai assai di scelta per fiorghje è femine in feste per u vaghjimu è l'invernu, chì sò adattati per ogni ghjornu è ghjornu. U bisognu in unequivocale di sta stagione hè una falda cù l'asimetria. Inoltre, pudemu distinguì i seguenti stili populari: feste di u sole, falda-trapeze, cun un oliu, mudelli cù frills, rifflanti, fringe.

Forse, uni pochi parolle nantu à vestiti. In u 2014 anu occupatu ponti principali: una cammisa, un vestitivu cù una fala larga è un corpu strettu, un vestitore maglietta. Quite interessanti è originali apparenza novi ultrafini di vestiti da Blumarine, DKNY, Kaufmanfranco. Oghje d'admirazione hè u vestu di luxuriosa maxi di Christian Siriano, Nina Ricci, Oscar de la Renta , Roberto Cavalli, Valentino.

Ùn ghjunghje micca u vestitu di una donna moderna è senza cuddelu. I favori di a stagione ponu esse chjamati ghjuvoni cù vaghjime voluminosa, una figura stretta è cumplette, è larga.

Per esse quì nantu à a moda in u falatu di u 2014, hè megliu per tutti e nazioni chjappi di abbandunà u vistimentu tradiziunale, a sustituzione cù un segnu di u cuteddu di l'omi.

In u 2014, a moda hà fattu i so propii riffresioni in a visione di ghjuchenda per i girls: colori brillanti, diversi stampe è logos, multilingua - sò questi i principii tendini di questa odeada.