Antibiotici in dentistria

I antibiotici sò largamente usati in quasi tutti i campi di a medicina, ancu in i dentisti. Di sicuru, u scopu di sti drogu si esse realizatu solu in casi speciali, è ogni norme di a so applicazione deve esse osservatu per esse avè reaczii ind'aquerenti. Pensemu, à chì patologii in stomatoluggìa sò ricumandati antibiotici, è quale esattamente preparazione chjamate o nomene più spessu.

Indications for prescribing antibiotics in dentistria

L'antibijutichi in dentistria sò adurati per a inflamazioni associated cù u sviluppu di i bacteria patogeni. Comu regula, tali necessità risultatu in l'agutu stadiu, e seguenti malatii di i denti è l'angolulu maxillofaciale:

Anugene ancu antibiotici in dentistria per prevene i prublemi infjammuti inflamatorii sott'à intervenzioni quirziunarii per i malati chì soffrenu per e malatie internas severi (malati cardiose, diabetes, glomerulonefritis, etc.).

Nomi di l'antibiotici utilizati ind'i dentisti

Quandu i studii indicanu, infezioni di u sistema dentaloalevule è a cavità orali sò spessu causati da una microflora bacteriana. Dunque, in tali casu, sò ricivuti antibiotici di un vastu spettru di l'azzioni. U tipu d'antibatteri, dosage, tipu di forma di dosificazione hè selezzione individuelmente secondu a gravità di a inflamazioni è a prisenza di patologii concomitanti.

A maiò spessu, dentali orale dentalli:

Ingezione hè duminata di droghe such:

Medichi chì sò aplicati supratelamente:

Antibiotica Linkomycin in dentistria

A lincomycin hè unu di l'agenti antimicrobbiali più cumuni in dentistria. U so funziunamentu pusitivu hè a capacità d'accumparerà in u tissutu di l'ossi è creanu alta concentrazioni in u largu. Inoltre, u benefiziu di a droga hè chì a resistenza di i patogeni ùn si sviluppa micca rapidamente. Produzutu in quattru forme: