Ciliegia chì si stannu in u vaghjimu

Juicy and sweet vitamin cherries sò assai piace à manghjà micca solu i zitelli, ma ancu adulti. E mancu qualcunu di elli abbandunà u so propiu cherry tree vicinu à a casa. Tuttu quantu di fà cumu fà plantà ciliegie in u situ in u vaghjimu avemu avertitu in u nostru articulu.

Plantamentu di pianti di ciliegia in u vaghjimu

Cilieggi - a pianta hè abbastanza termofílica, perchè a crescita i so piantini nantu à u situ hè megliu in a primavera. Ma in regioni cun bughjetti in uvernu, u prucessu di vaghjimu di u cilieghjinu hè abbastanti. Ma hè impurtante di piantavvi prima chì a ghjustu hè stabilitu è ​​a cima di u latru di u spaziu. U scopu di cultivà e ciliegie in u vaghjimu hè a seconda dicenniu di uttrovi.

Dopu a pona u bagnu dolce?

Per ciò chì i cheri chì cresce bè è furnisce u fruttu, u locu sottu u so pezzu si deve esse elettu in i spazi pocu illuminate, preferibbilmente vicinu à a fissa o u muru di a casa. Ci hè a pianta serà assicurata sicura da i ventuli è i fretti. U tarritoriu vicinu à a dolce di zuccheru duveru esse fertili, permeable da acqua è micca sottumessi à stagnazioni di l'acqua. Hè megliu per plantà un cherry tree à un picculu muntagna o monticole, vicinu à una cirasa o altre varietà cherry.

Cume plantate ciliegie in u vaghjimu?

U travagliu di piantazione cumincianu cù a preparazione di a fossa. Un mese prima di u disembartamentu hà scattendu un fossa di 60 cm à prufundità è 70-80 cm in anch'ella. À u fondu di u burtu, omblinu a misura di a cima di a terra è di l'humus. Molti fertilizzanti ùn sò micca cilieghi, perchè a so sopravanza porta à una creazione più numerosa di rimastichi laterali, chì ùn sò micca tempu di cunsulidà propii à u vintu invernu.

I razzii di e piantini dapoi u maturu sò imbottitatu in un pienu di acqua per 6-8 oghji, è da cunsiderà annantu. A zucchera hè stata pianificata in u pitbullu di pianta in modu cusì chì u so colpu di l'urtima hè 5-6 cm sopra u liceu. Dopu chì u sughjettu in u pitu di piantazione hè liggeru set, u raffu di e piantini sò in u stessu livatu à u filu di u fossu. À a punta di u pitbullamentu, un burlatu spicchiale abbrustulisce. Dopu l'acqui abundante, u tarritoriu di a piantula hè in moltu cù turba o humus. Prune cherries deve esse abbandunati à a primavera, per ùn avè micca rinfurzà l'arbre à a vigilia di invierna.

Cumu trasplante u dolce cherry in u vaghjimu?

Spessu in u vaghjimu, ci hè bisognu di un trasplante di un cherry tree chì hè in crescente in u situ. Hè pussibule di trasplantà u dolce cherry in u vaghjimu, chì u trasplante ùn hè pernicu per un arbre? Sujetu à l'implementazione stretta di tutte e regule, un trasplante daveru passà per i cheri senza trattamentu.

Prima, pudete transplantà solu cirasine sani à l'età di 5-6 anni. Siconda, a preparazione per u trasplante hà da inizià da anticipà - per 6-12 mesi. In principiu di primavera o tardu in u luni, circa u dolce cherry, cava un ranuciru circhendu cù una prufundità di 45 cm è una larghezza di 20 cm. I radichi di u cirè dulce sò sbagliati è scurciati, è poi cunsati in salsa di giardinu . Dopu fattu quessa, a groove hè cumminata di turba o humus. Duranti l'estate, l'arbre hè attivatu à pruduce l'ingrossatu u sviluppu di novi razzii superfici inveci di cropping.

Trasplantà a ciliegia avè bisognu immediatu dopu à a cascata di u castagnu, mentri a frette ùn hà micca alluntatu u coperchio di a terra. A fossa embrionaria in questu casu devia esse 1.5 volta u grandu di u sistema radicali. Hè mpurtanti ricurdà chì u trasplante di un arbre adultu hà necessariu conservà a so orientazione relative à i lati di u mondu. Questu avete aiutatu à prutezzione di l'arburatu da i cumbrai è di i femicili.

Cumu piace una dolce dolce in u vaghjimu?

Sì, per qualchì propiu, u cherchez dispostu à a piantazione (trasplantavanu) ùn era micca capaci di pona è di pezza prima di l'iniziu di i ghjàlli, ùn deve esse prikopat finu à a primavera. Per fà questu, un postu sottu u babbu, assuciatu da u ventu è l'invasioni di e pesti, hè sceltu nantu à a muntagna. À u situ sceltu prufonda una prufundità grossa di 40-60 cm è ponu allora asciuttu cù l'acqua, per allughjemu à intervalli di 25 cm l'una di l'altru. E curone di piantini sò mandati à u sudu, è i radichi in u nordu. Dopu chì i pianti sò sbuchjati cù terra sana in una mistura di serra.