Comu amarezza?

E maddu muderni ricusate ognunu l'ameglie, affissendu a bellezza di i so petti. Ma ancu sò quelli chì avvanu l'alimentazione tradiziunale. Hè una pienezza chì ùn sò micca sempre cusì una mamma chì sapi quantu d'alimentà u latte maternale , è cumu fà facete bè.

Cumu furnisce un criatu novu cù u latte maternelle?

Allora a so strada di benzini hà iniziatu - avete un picciottu. In i primi 5 ghjorni di a so vita, ellu ùn manghja micca à tutti, o solu 3-5 ml di latti per una alimenta sarà satisfaci. Per quessa, l'alimenta di un novu hè più piacevule cum'è l'instillazione di u più valori in a bocca, chì pò esse dati da una mamma, un calostru, riccu in immunoglobulini.

Per alimentà u zitellu cù u latte maternule si deve esse accuminzatu immediatamenti dopu a nascita. Ancu se u latti ùn si vede micca, avete bisognu à u babbu à u to pettu - cusì a pruduzzioni di latti cuminciarà più veloci.

Cumu furnisce u zitellu cù u latte maternelle?

Dopu à a pruduzzione di latti torna à u normale, hè necessariu di determinà quantità per amparà. I primi sei misi à nutriscia u zitellu annantu à a so primu request senza piglià in contu di u regnu. Fate prestu à appricà à u pene da 20 volte à u ghjornu. L'alimentazione duurtu durà almenu 10 minuti cù un cambiamentu di pene. In seguitu u babbu stessu stabiliscerà un regnu d'alimentazione, è avete imparà capisce u so gridu famu. In regula, l'intervalli di l'alimentazione sò da appressu à uguali à 2-3 ore.

S'è se preoccuvandu s'ellu hè pussibule cuncessione di u latte maternelle, a risposta hè negativu. U zitellu ùn chjappia più di quellu chì deve bisognu o debite. A Natura hà datu tuttu.

Cumu possu travaglià a me migliurà?

L'alimentazione di u lettu espressu hè cunsideratu una metta estremita quandu a mamma hà bisognu di esse o avà parechje altre circustanza, perchè hè preghjudiziu à pugnà un bellu pezzu da una buttiglia. Chistu pò diri à u fattu chì u zitellu s'appriva à un modu simplice di capre u latte è di stanciarii suciali in u pettu. Inoltre, a tacchizzata da questu alimentu ùn sia più megliu.

U latti deve esse espressi in platti sterile in cunfurmazione cù e regule di espresione è di iegge. Per alimentà di u zitellu deve esse puliticu è più spessu chì allibera. Modu ricommandate - ogni dui ore per 60-70 grammi.

Quandu ùn si pò agnelli?

L'uggereux hè pruibitu in i seguenti cases: