Febru a frebba a zitelli

A temperatura għolja durante a tacquante hè assai preoccupatu una donna. La mamma lactate preoccupa a qualità di u latte maternale durante u periodu è sperimenta per ùn averebbe micca periculà u zitellu, per sapè o ancu alimentà. Per risponde à sta pregunta, bisognu perchè chì a frevi in ​​a mamma d'averrea hà risuscitatu è, consegente, a causa di a malatia.

Pudete pessi in a tempura si:

Ci hè cunsigliu per un'impresa di fermerà a zampatatura si:

In ogni casu, i primuri di benzini ùn anu micca urganizatu cumu scumunicate u zitellu per sempre. Ancu cun un cursu sternu di a malatia, hè possibbi à interrompe l'alimentazione durante 1-2 simetri, è da cunsiderà restaurà. Per questu, a mamma hà bisognu à esse spressione règula è vigore cura di a fugliale di i glanduli di u mammari.

Allura, perchè hè cusì impurtante per amparà un zitellu, anche si a mamma d'averrea hà una forte frebba:

  1. In ARI o ARVI, l'antibodies sò pruduciati in u corpu di a mamma, chì, quandu avete infieratu cù u latto à u zitellu, aiutanu à sviluppà l'immunità contr'à a malatia. Moltu piticu, se a mamma per u scantu raghjunatu vippu di l'alimentazione di u latte maternelle. Allora u riscu di cuntratzzione è di malàvule in un zitellu hè moltu più altu.
  2. U latto di mammali hè u pruduttu più vali chì u vostru babbu pò riceve. Ancu à una tempurita di 38 ° C è sopra, u mecanicu di u tazziu ùn hè micca disturbatu in a mamma d'infuriatura. U latto di mama ùn hè micca gurgone, ùn curdeu o sour. Tutti quessi sò preghjudizi populari chì ùn sò micca statu scientificu è praticamenti cunfermati. Churnu finu à a temperatura di 38,5 ° C ùn hè micca cunsigliatu, ma cù più di più, cunsultate un duttore. Diciaraghju una antipirite sicura.
  3. À una temperatura alta, una donna hè debilitata, è hè assai più utili à alimentà u zitellu in ogni modu in una pusizioni cunvintazione chè l'espressione a latte ottu ghjornu à u ghjornu. Questa prucedura hè piacevulente, è ancu, ponu esse stagnati di latti è u sviluppu di mastite.

Spicificendu u latte si deve esse usatu solu in i casu estremi, quandu i medichi sustineviamente urganizà interruzza l'alimenta. Sì u latti ùn hè micca bè adattatu per alimentà u zitellu, a mamma d'averrea piensa da fà cada effort per a prisirvazioni di a tacchina.

Ancu in a presenza di una malatìa causada da i microrganismi patogeni (otitis, amigdalitis, mastite, etc.), hè possibbi selezziunate antibiotici di generazione nova chì pò esse usatu senza interruterà alluttendu. Sò deve esse misuratu durante o sùbitu dopu l'alimentazione per evità l'accumulazione in u latti. Pigliate l'antibiotici solu sò prescritti da un medico!

Esperemu chì dopu avè lettu l'articulu, assai matri truvaru a risposta à a quistione di se esse possu bisognu à un zitellu à a temperatura. Solu necessariu di cumportanu bè è correctament in casu di malatie, per ùn averebbe per dà è u zitellu.