Pantaloni di moda 2013

Oghje chì parechji anni, i pantaloni sò una di e principale è, forsi, l'articuli più versàtili di u vestitu chjaru di nanna. Avemu da u so travagliu, ricevuti, partiti. Addiventà un addintatu naturali à l'imaghjina femina, anchi un'altra longa, nimu hà pensatu chì una donna hà da esse una cosa faciele chì hè un fugliale.

In i novi cullezzione di mutandine di moda di donna in 2013, i diseggiani prisentanu à a nostra attrazioni i più diversi mudelli di questa robba magnífica di u vestitariu. E, sicuru, cume chì pensanu, è quale elli sò particularment popular? Avà duveremu per voi una scopeta curretta in u mondu di i pappulini fashion 2013.

Moda 2013

U trousers di moda in questa stagione hanu un largu cuteddu, è i stili di moda seranu l'invintati pantaloni-palazzu è i pantaloni . Sò mudelli chì sviluppanu da i malfattenti è in a maiò parte di i casi sò fatte da travaglios rafforzii di luci: soffia, chiffon, organza è, sicuru, un atlas bonito è delicatu. Tali mudelli, grazzi a qualchì negligenza, vede assai eleganti è femine. U ghjuvendu di i veli prufundanu perfetta u difetti di a figura, è u palazzo paleta sottumessa à perfezione a elegante falda femminile. Tali disinfettori di a moda sò ricumandati per vèstinu cù una cammisa bianca e taccasi nantu à u pianu di u taccu di u pianu elevatu, anu da vede dinò grandile è in cumminazione cù cimi brillanti è t-shirts.

U sposu di moda di cunfluitu , particularmente amatu da i ghjovani cù pedi slender, cum'è a prima stagione, si seguenu à a cima di pupularità. Per esempiu, a famosa marca Versace hà decisu di diversificà stu mudellu di pantalon sciuglite, agghiunzennu cusì stylish à u cuddinu à a cussa spurtiva.

Ogni pantalone classic di moda ùn anu micca da a moda di questu annu, ma li ponu nant'à a nova stagione sarà nantu à e so brusgias, affaire cusì una cola finta è l'allungamentu visuali.

Sulu u stessu seranu i mudelli di i pantaloni capri in curtizzioni mudificà, chì, per a strada, hà digià rimine in quattru staciuni in u mondu di a moda. True, u so stile cambianu un pocu - oghji pupulari sò mudelli diretti, straggi è ligne. A moda, a durata hè ancu una ligeramente maiori chì l'osculi è finu à u mezu di u vientu. Questa stagione per questu stili di pantaloni sò offriti supratuttu tonalità di marroni è beige.

Quelli di calzonni di moda si usanu continuu per fàcglianu cù a diversità. In a nova staghjunalità, anu da esse pertinenti in un colore diverse è stili completamente distinti - da i pantaloni scoglii classic per i ghjiorri romantichi è pianuglie cù un oliu. Nò parte pocu da i caschi anu andatu i ghjuvuni di moda, banane chì vènenu da noi di l'anni 80 distanti. In a nova tempesta, a durata di i pantaloni di banana à u turmintà hè speciali in veru. Siccomu l'stile di banane hè largu in i caduti è cuddinu, i pantaloni sò megliu per elettu chjappi in ghjuvanotti, ma inveci di ghjudiziati in miniatura cun elli avè da cura.

Spring-summer 2013

Pants spring-summer 2013 se mpressioni a nostra imaginazione cù a ricchezza di i so culori, textu è siluette. Tulipani vivante assai vivu, cum'è stampareti fiurali è geomtrici inusual seranu assai populari. Da a paleta classica, hè preferibile chjamà sfumaturi bianchi, negri, chocchi è olivi.

In a nova stagione, i diseggiani riceriscenu micca di abbandunà u pantalone fino, ricordi di leggings o leggings. Hè megliu sceglie i vostri pantaloni cun un corte largu. Ma se ùn pudete abbandunà u vostru articulu preferitu, anu sceglie i mudelli più simplicità è monocroma. Fighjanu immensu in cumbinazioni cù quasi ogni cosa.

U slogan di ghjochi di moda 2013 - "Tutti à u massimu!". Quist'annu ùn ci hè nunda di vargugnate, tuttu ciò chì hè stata prettiva cunsideratu troppu luminoso, troppu ghjustu è troppu cortu o longu serà in moda. A cosa principalu ùn hè micca a paura di l'esperimenti.