Abbrunzione d'autunno-invernu 2015-2016

A nova staghjunaria bisognu di tutti i fashionisti per u fattu chì i mudelli di i prudutti di e donne per u vennaghju di l'invernu 2015-2016 ùn prudenu di cunfundà cù i prudutti di i passati anni. Boho Chic , era vittoria , 70, minimalismu è altri stili populari anu mancu un impronta grandi nantu à tutti i cullezzione.

Silhouette

Defini u mudeddu di mudelli di vaghjimu (invernu 2015-2016) in u primu locu, di sicuru, cut. E più impurtante, vale averteti di elli - quasi tutti sò liberi è voluminoso. I capite in i cullezzione anu pocu in rispettu à e varianti di tutti i tipi di capi è razzi. Aggravate u casu è mudelli di u cuteddu di l'omi, senza carattere femminile: simplicità, concisa, grisa o nera, à u ghjinochju o à a fine di l'ove.

Oghji accolta accademiati di moda oghje-invernu 2015-2016 deliberatamenti deflated costumes spine è volumi mangue-raglan, reminiscente di a forma di i pipi. Per vèstinu ùn hè micca megliu in buttuni, cun un corbuffiu currettu (cuddinu è senza ellu).

Pudete distingue diversi di i stili più populari di capi per a sesta temporada:

  1. A-shaped . À un corpu trapeziale, un modu o un altru, tutte e siluuli gravitated. In ssu locu era realizatu cù l'aiutu di un vestitu, in un locu - un cutu specchiu di ghjuvelli è faldidi, è in tuttu hè tuttu un capeddu.
  2. Straight . Nisunziu - lasciate per ghjoculi è vistiti. A cima di a robba donna ùn deve esse maniunata in modu curretta volontravule currettamente o dirittu, bagnu longu. Elementi decorattivi ponu esse funziona cù un colpu largu o buttone grandi.
  3. Cilindru . Tutti i capanni per l'autunno-invernu 2015-2016 in moda solu un stile chì hè stallatu di l'annu passatu - questu. Ideale per quellu chì vole escegge i difetti di a figura.
  4. Poncho . Capo-capo, libere è senza manichi - una priorità assuluta chì deve avè futuru. E pudete combine cù i pantaloni è a stagione, sicondu a longu di u mantellu stessu.

Eghjida di i mudelli volumètrici custituiti capelli. I muduli più spectacularu cum'è sempre prisentatu da Max Mara, cusì quannu selezziunate u vestitu di l'usu di stu patronu, hè megliu urientà stessu propiu nantu à a so muderna.

I Staglienze di Moda - stile d'oghje inverno 2015-2016

Allora pudete diventà un numeru di tendini - funti è cumentu chì sò chjave. In i capelli di u culori di vaghjimu (invernu 2015-2016) hè stata:

  1. Grandi colarni .
  2. Fur finish . I più cumuni sò stati boas è fur scarves.
  3. Assenza di manichi . U gradu di ligerevule di u capeddu in u stessu tempu pò varià da vistimenti per a stagione à i mudelli di fille insulane à u principiu di l'invernu.
  4. Cinta in lampata . Oghje chì i capigliusci longhi sò intravessu à a cintura, hè stata fatta cù larghevuli (almenu 10 cm) cù siechi grossi.
  5. Grandi buttoni .

I patti è culurite di u mantellu in u vaghjimu è l'inguernu 2015-2016 in moda seranu dinò:

  1. Tonalità pastellale . Violeta palla, aquamarine blanchissure è turquoise, culori gialli rosati, gialli gialli è chardini sò boni per i ghjuvelli è per i vistimenti.
  2. Una cascia brillanti è cusimana . Grandi o chjuchi - ùn importa micca. A cosa principal hè chì deve esse chjaramente espresu (per esempiu, rosso di culore, cilestu blu, grigio cù purple è simile).
  3. Patchwork . A tecnica di u patchwork hè stata pruvenuta in u passatu. Ùn hè bisognu chì u to mantellu hè fattu di pezzi - abbastanza per imitate u patru di u tela.