Massandra, Crimea

À a costa sur di a Crimea, pocu distanti da Yalta, hè un paisolu di Massandra. In u locu duva l'oghje Massandra hè situatu, in tempi antichi, era un stabilimentu grecu. Allora i grechi partianu queste postu, fughjendu da l'invasione turca, è u paese cù u nomu grecu Marsinda fù abbandunatu finu à chì a Crimea hè stata inclusa in l'imperiu Rumanu. I nostri antenati alteronu a paraula greche diffuncita è si cuminciaru à chjamà questa zona Massandra.

Attrazioni Massandra

A storia di u famusu Palermu Massandra principiò à u XIX sèculu, quandu u Count Vorontsov pussidia u paese. Perchè a so famiglia in a Massandra Avete principia a custruzzione di una casa d'istati. In ogni casu, dopu a custruzzioni passò à l'imperatore Alexandru III, per quale un palazzu bè era custruitu in u stilu romantico. Dopu à a morte di l'imperatore, u so figliolu Nikolai decide di finisce u palazzu in memoria di u so babbu. Sottu à u putere di i suvietichi, u Palermu Massandra in a Crimea era una state lacata per l'elite di partitu. È solu à a fine di u XXu seculu, i stiori belli di u palazzu di trepenti èranu aperti per l'excursioni è l'indagine. Oghju Alexandra, Massandra Palace, in u quale u museu hè apertu, hè cunnisciutu più allora i fruntieri di a Crimea.

In a Massandra Infernera hè un parcu - un monumentu unicu di u paisaghju artisticu creatu in u paisaghju di u paisaghju in inglese. In Massandra Park, chì cumporta una zona di più di 80 ettari, i visitori puderanu ammiraghju assai prudutti di eculeti. L'età di quarchi arburi crescenu quì hè 500-700 anni. I cedri di Crimea è i ghjipuli, i cipressi, u pinu è a bumsera sanu l'aria cù i phytoncides curative. Duranti i camini nantu à i stradelli curiously stranguli, pudete amparà i boni vista di a costa di u mare.

U tarritoriu muntagnolu di a costa sur di Crimea hè pianificatu cun vigneti. E a storia di Massandra hè assai culligata cun vignaghjolu. In u XIX seculu, u Prince Golitsyn hà custruitu una cantina in Massandra. Sette tunnellati di u cantante di a cantina principale fora da u pianu da a Galeria cintrali. U custruitu, in u quali ci sò e cantine per vindite u vinu, hà una funziona crescita: a temperatura in u so postu si mantene in tuttu l'annu, ottima per l'environnente è di i vini nantu à 10-12 ° C. Oghje, a cullizzioni di vini guardati in e cantine di Massandra hè cunsiderata cum'è a più grande in u mondu. In a sala di tastera di Massandra, pudete pruvà i vini d'arghjintinu di i più vali, bianco Muscat "Livadia", Muscatu biancu "Red Stone" è assai parechji.

U paese di Massandra si trova in l'area prutettu: per esempiu, à u nordu di questu, sò i riservi di a muntagna di Crimea è Yalta. À u sudu di u paese si trova u Garden Nikitsky , è u più grande - una altra riserva "Capu Martyannu", un veru cantone di a natura virgine.

In u 1811, l'imperatore Alexandru I dicidi di crià un "giardinu statale" per razza chjucu incitanti in queste locu. Allora u ghjianu botanicu hè stata posta, più tardi chjamatu Nikitsky. Oghje u Parcu hè stallatu di quattru parti: Primorsky, Upper, Lower Parks è Montedor. In u Parcu più altu hè un bonu giardinu rosatu. Sequoias, cedri, cipressi, abitanti si eranu posti ancu questu durante u piume di u park. Trà i Parighi Esteri è Inghilteri un arbulu unicu si sviluppa - un pistachio tulipanu, chì hè circa 1500 anni. In u Parque Infirmary hè di vede a magnolia di grande-scalata, vechji d'anni di centenario, cedaru libanese è altri stagione exòticu insolite. Ancu miglii sò stradi, scalini è ponti, chì cunteninu fontane, pezzi è grutti. Ci hè una paludje di palma unica, una fontana famosa di lacrimi.

In onore di u centenario di u giardinu botanicu, u Primorsky Park hè stata dispostu, induve i più crescenti i cori amatorii di tuttu u mondu sanu. In u 150u anniversariu di u giardinu fù fundatu u Parcu di Monteador, situatu à u capu cù u stessu nomu.

Trà Massandra è a terraplica cù i spiaghjoli di Yalta hè a cità Massandra - un centru di u centru di a spiaggia di a Crimea. I cundizioni di u restu in Massandra si ponenu à u gustu più riccu.