Cumu per trattà cù l'insulte?

Tutti in a so vita hà avutu a essiri offisa. Parechji sintinu u sensu di resinimentu. Da u puntu di vista di a fisiologia, pò esse chjamatu cum'è a piscizza in a zona toràcica, a furmazione di u coma in a gola, u sensu chì hè à chjamarà. A strada, un corpu furmatu in u guleu tistimunieghja a parolle spettate, per una ragione o un altru. Dopu turnanu in un dialogu internu cù l'abuser, in a vostra mente vi scrollanu tuttu ciò chì u abuser dicen. Dopu, tutta a vostra energia interna parirce secca à l'avventu di qualsiasi di dialogu chì nosci destrinsce da l'internu.

Cumu pudemu copre cù l'insulte?

U sensu di risintu visitate quandu, per esempiu, una persona vicinu à voi fate quessa chì ùn hè micca stimatu. Strangamente abbastanza, ma u ranimentu si trova quannu, creatu da voi, a foto in a vostra mente ùn hè micca cuncurrenza cù l'avvenimenti di a realtà. Allora, quandu vo avete avertitu inconsciente ogni accionu di una persona, posete e vostre aspittà, è ùn hà micca ghjustificatu, è questu insult sorgieghja.

Hè devi esse nutatu chì i sentimenti di resinimentu ùn sò micca causati da circunstanzi circhendu à i vostri paesi, ma da a vostra reazzione emusazione à ciò chì succede. Perchè, per vultà l'insulte, bisognu di capiscenu à voi chì:

  1. Nimu ùn devi nunda. Ùn ha micca bisognu di fà sperenzi à una persona, senza avè parlatu.
  2. L'omu stessu crea felicità in a so vita. Solu da u vostru travagliu pudete alcunisce ciò chì vi rigalu cunsulazione, l'armunia.
  3. Determinate i vostri miri di vita è i priorità indipindente.

In l'eventu chì succidia chì ùn pudemu micca esse fughjatu di l'offisa, cunsiderà a tecnulugia à u superà stu insulte:

  1. Allora, per principià, imagine sì un zitillù, senti l'statu di insecurity è offense.
  2. Ammettiscenu chì sò debbuli in questa situazione è sentenu risentimentu.
  3. Determina chì aspettazione per una persona particulare ùn anu manufatu.
  4. Assicuratevi ciò chì passava da a parti. Ricunnisciute chì tutti hà u dirittu à a libertà di scelta è di accion.
  5. Preguite à u vostru collegiale apertamento per fà ciò ch'è avete da ellu.

Cumu pudè aduprà à i sentimenti di u resinimentu?

  1. Aduprate cù carta ciò chì cresce da u vostru ambiente. Pensa à cumu si vulete tratteni, etc. Sè pussibule, dumandà queste persona chì quellu chì e so aspettavule è e so aspetta dumandate per elli.
  2. Fate una seconda lista. In questu, fate ciò chì a persone chì intornu di cèrcanu di voi. Ci hè una ragiunata per u vostru cumpurtamentu.
  3. Analyse sti listi. Cumpressate chì i vostri esperimenti coincidenu cù l'expectativa di l'altri.

È ùn si scurdate micca chì l'insulsi chì permettenu à fà a vostra vita, tù, perchè, aghjunate a vostra salute, è questu ùn porta micca di qualcosa bè.