Conspiracy per un maritu per sente a so mòglia

E i tempi quand'ellu si crede ch'è u maritu - u capu di a famiglia, anu longu. Oghje, in pare parechji, i femine occupanu una pusizioni di punta. Parechji mariti anu cumu sta situazione per quessa anninga è per evitari scandali, pudete aduprà l'antichi ritimi.

Una cuspirazione à a luna piena di un maritu per sente a so mòglia

Hè cresce chì ghjè in a luna di luna piena chì l'energia di a donna hè di forza particulare, perchè tutti i ritu chì si sò realizati seranu efficace. Per questu rituali, avete bisognu di preparalli i pedichi di u fiumu, chì pudete ghjunghje da u to fondu di u fiumu cù a vostra diritta. Andate in casa, ùn parlanu micca à nimu. In a matina di u ghjornu dopu, mette e petre à un pezzo è per attraversu l'acqua à u vetru, dicendu din custera, perchè u maritu amparò à a so mòglia:

"A petra fonica hè silente, ùn dice micca nunda.

Hè intreneddu in a mo vulintà,

Vinarà da quì in avanti in captivity.

Allora u me maritu, un servitore di Diu (nome)

I, u servitore di Diu (nome), ubbiditu,

Si prustirnò davanti à mè.

Da a mo vulintà ùn aghju micca aprite.

Sò a so nutritura, I è l'acqua.

Sò u so babbu, mamma è I.

Ma a mo vulintà sarà per tutti.

Cumu si stanu zitti, cusì

Ùn stabilisceranu e mo parolle.

Chjave, serratura, lingua. Amen. Amen. Amen ".

Duvete dà à u maritu un beie per u maritu. U ritu pò esse ripetuttu per riparà u risultatu.

Conspiracy per un maritu per sente a so mòglia

Se u cuncepimentu spessu hè spessu contradicciate è arrugà scandali, pudete duverà un attellu simplicu cù l'aiutu di una candela di a chjesa. À quì hè bisognu di scarrà u nome di u vostru maritu cù una agulla. À a notte, prima di andà in lu lettu, chjama una candela è dite questi parolle:

"U sole cù a luna accunsenu, a terra cun l'acqua, è (u nome di u maritu) cun mè (u nome di a donna). Perchè i crescenu persone sò obedienti à u Signore, perchè ellu serà sottumessu à mè. Amen! "

A Conspiracy ritenuta trè volte. Chì a candela hè stata quemita, è oculve a cinderella in un locu secreto. I risultati sò ponu detta in un mesi.

Conspiracy per chì u maritu ùn ùn sente à a mamma è a sera

Se un omu amatu è un passu ùn pò fà senza l'cunsiglii di i so parenti, mentri i cunsideranu a più intelligente, pudete cunduceru un rituali. Per ellu ci hè necessariu preparà una tagale, nantu à u quale u cinghjerà si trova annantu à a tumba. Hè impurtante di cunducerà u ritu ùn hè micca prima di novi ghjorni passendu da a morte di u mortu. Per cumincià u rituali hè esposta cum'è à a mezzanine. Pudava a tagica in piena, fendu nantu à quessa è leghje una parolle chì u maritu ùn ùn sente à a so mamma:

"Quandu l'omu saggiu ùn avvintà cunsiglià à u zitellu, per quessa l'esclave (nome), ùn vanu per cunsiglii à u servitore (nome di mamma). Avete vulsutu, aghje vede à mè, u servitore di Diu (nome), da quì in avanti, è per sempre, è per sempre. Amen ".

In a mattina, lasciate a siccità di a siccità. Dopu quì, intarrà in un locu desertu per chì a so energia ùn hè micca prisente in casa.