Massaggio cù torticollis in nascita

Krivosheya in i nei hè una malatia assai cumuni associata cù sviluppu o dannu à u musculu sternoclavicular. Hè facilmente diagnusticatu in u primu scansu da un spéciale: a testa di u zitellu hè inclinatu versu u musculu affettatu, liggeratu in a direta opposta è cuminu arrughju. Cù u ghjornu propiu di u trattamentu, u praticamentu per a ricuperazione hè assai favorevoli - i sintomi ùn scumpressinu senza seguimentu. U cumplessu di e mette terapèutiche cumpressione:

Certu, cù a curvatura di i zitelli, hè megliu se u massaggio hè fattu da a mamma, questu permetterà u zitellu se rinfrescenu in u prucessu è hà avutu un effettu favorevoli à u risultatu. Per fà questu, hè cunsigliu di passà a furmazione è a prima sessione sottu a tutela di un spicializatu. Fighjemu à a vostra attenzione a description of the key moments of the method of massage for children with curvature.

Cume u maschore cù a curvatura?

Massage cun musculus krivoshee in u postu originale di u zitellu chjinatu nantu à a so back. A testa si deve vutata è fala versu u musculu ferita per esse tranquillamente.

Per principià u massaggiu, hè necessariu cù fatichi di mani è pedi. Allora andavanu postu à u musculu sternocleu da u partitu sano, per liberà a tensione è rinfurzà. Prima, i movimenti ci andavanu strufinendu, è puderete andà in modu sicuru è a vibrazione. I pannelli di i trè ditte (salute à u ditto d'arghjettu è u dettu) sò deve esse purtatu à u musculu da l'arechja à a cudduna.

U musculonu feritariu deve esse massuratatu cù movimenti intimi. Pani di i dete si deve esse realizatu è ancu da u partitu sano - da l'arechja à a collarbone, da quì hè necessariu d'accede à tappizzioni faciuli, per reempla cù movimenti vibrational, vibrational, chì si deve esse realizatu, ponenu u dettu indice è u medio dipenditu in u palme di u palme sottu à u musculu. Dopu qualchì minutu di sta massa, u musculu anu da deve stà cun gentile è sueve - da u mità di u musculu in direzzione opposta. A attenzione particulare deve esse dati à l'area dannighjata di u musculu, frenendu bè cù assai.

Per drentu l'effettu, u massaggio hè megliu fattu in acqua calda à una temperatura di 36 ° C. Dopu a massa, hè bonu per eseguite esercitivu fisicu currettivi.