Cumu Impressate l'intervista?

Quandu si dumande cumu per fà una prima impressione è preparate per una reunionosa bona, pudete esse prestu un coppiu di i vostri frasi on-duty è pruvate à intimi mentali à un tonu più confidente. Ma senza sapori psicologichi ùn prudenu di gestisce. Perchè, prima di cresce u threshold di a vostra casa, sèntenu un coppiu di cunsiglii pratichi.

Fate una bona impresione nantu à l'impiegu

Un patronu potenti vi perchè per a prima volta in una entrevista. Per ellu, u vostru munnu internu (chì, sicuru, hè riccu è digne di rispettu) hè sicretu, per sapè chì, in i cirtunius dati, ùn ci hè nimu. Cusì, hè assai impurtante di "presentà" a vostra aspettazione in l'imagine pertinente. Vulete impegnà un omu di l'affari è una persona seria, micca micca? Allora, observe e regule seguenti:

Cumu impresu un interlocutore?

Hè impurtante micca solu ciò chì dite, ma ancu cumu u fate. A cumunicazione nonverbalu hè più impurtante da e parolle. U fattu in chì pusizioni site in fronte di l'interlocutore, i vostri gestiti, espressioni faciale - tuttu questu hè agitu da u nostru incunsciente. Sensazioni sò assai impurtanti. Sì si sanu incùmodu cun voi, è prontu per esse rifiuttu. Per evitari chistu, avete da seguitu:

Sò interessanti per sè stessu, allora altri pòssinu cuntenti di cumunicà cun voi.