Isuli di u Giappone

Da e lezioni di scola di giugrafichi sapemu chì u Giappone hè una nazione isulana. Ma ùn tutti ùn s'accuvanu quantu illu in u Giappone, cum'è l'isula principale di u paese hè chjamatu, è nantu à quale a isula hi a capitale di u Giappone.

Allora, in u territoriu di l'statu, sò più di 3 mila isuli di l'Oceanu Pacificu, a più grande di quale formanu l'archipelago niponese. Inoltre, sottu a tutela di u paese hè ancu un innumerabuli isuli petite, remota da l'arcipelagu per millenarii di chilometri è furmannu vasti prupietà marina.

L'isuli principali di u paese

Ccà cunzidira i principali terri insulati di u statu:

  1. L'isula più grande di u Giappone, occupendu circa u 60% di l'area totali di u paese è esse a più densamente populata di e quattro isuli principali - l' isula di Honshu , cunnisciuta ancu Hondo è Nippon. Hè a capitale di u paese - Tokyo è e cità più impurtanti di u paese cum'è Osaka , Kyoto , Nagoya è Yokohama . L'aria di l'isula di Honshu hè 231 mila metri quadrati. km, è a pupulazione hè di u 80% di tutti i residenti di l'statu. L'isula si trova cuncintrata a maiò parte di l'uggetti di interessu à i turisti. Inoltre quì hè u simbulu principali di u Giappone - u legendariu U Fuji .
  2. A siconda a più grande isula in u Giappone hè Hokkaido , antigamente chjamatu Jessu, Edzo è Matsumae. Hokkaido hè spartutu da Honshu da l'estremu Sangarsky, a so area hè 83 mila metri quadri. km, è a populazione hè 5,6 miliuna di pirsuni. I principali città in l'isula, pudete chjamate Chitose, Wakkanay è Sapporo . Siccome u clima in Hokkaido hè assai più fretu chì in u restu di u Giappone, i ghjuriani appuntamentu chjamanu l'isula "un regnu seculu". Malgradu à i cundizioni climatichi, a natura di Hokkaido hè ricca, è u 10% di u territoriu tutale hè riservatu naturali .
  3. A terza a più grandi isula di l'archipiélago di u Giappuni, chì hè una regione economica separata hè l' isula di Kyushu . A so area hè 42 mila metre cuadru. km, è a populazione hè di circa 12 miliuna di pirsuni. Dopu, a causa di un gran numaru di microelectrònica, l'isula di Kyushu in Japan hè chjamatu "silicone". Ci hè ancu una industria nutizie è metalificata, cun l'agricultura, a cattle breeding. I principali cità di Kyushu sò Nagasaki , Kagoshima, Fukuoka , Kumamoto è Oita. Ci sò volcani attivi nantu à l'isula.
  4. L'ultima di a lista di l'isuli principali di u Giappone hè a più chjuca - l' isula di Shikoku . A so area hè 19 mila metre cuadru. km, è a populazione hè vicinu à 4 milioni di pirsuni. A fama di u mondu di Shikoku hè statu purtata da 88 chjese di perigginazioni. A maiò parte di e cità principali di l'isula sò in a parti di l'isula sittintriunali, trà i più famusi sò Tokushima, Takamatsu, Matsuyama è Kochi. In u territoriu di Shikoku, l'ingenieria pesada, l'armata di l'armata è l'agricoltura sò ben evoluzionati, ma anchi una quistione assai petite hè fatta à l'economia japonesa, solu 3%.

Small Japanese Islands

A struttura di u Giapponu mudernu, in più di l'archipelago di u Giappuni, detta ancu un gran numaru di i picculi isuli (in particulare micca di dispertu) chì sò carattarizati da diverse climatichi, turisimu , cultura, cuisine è ancu di dialetti lingui. Da un puntu di vista turisticu, i lugares più interessanti sò:

L'Isule Kurili è u Giappone

Lu scontru in relazioni trà u Giappone è a Russia s'hè disputa l'isuli, chì i siciliani chjamanu "Territori setali", è i Russi - "Kuriles del Sud". In tuttu, a catala Kuril compone di 56 isuli è rocci chì appartenenu à a Russia. Chjamattivi i tarritorii di u Giappone sò solu à l'isuli di Kunashir, Iturup, Shikotan è a catena di l'Isule Habomai. Oghje, a litigi di a pussibule di queste isuli ùn permettenu micca à i paesi vicini ad arrivanu un accordu di paci chì hè statu violatu duranti a Siconda Guerra Munniali. Per a prima volta, u Giapponu prisenta u dirittu di propiu l'isuli disposti in u 1955, ma da tandu a pregunta hè stata persista.