Comu sgumparisce a ghjuvanza da a proteina?

In cucina, ci sò parechji manere di aduprà ghjechje di l'uvice è di prutrate per separà di l'altri. U primu, a più spessu, sò usati indipindente per a preparazione di creme è salsi , è l'ultimi per merengue . In fronte à a primu tempu cù u prublema di quantu sece l'angulava di a prutezione, parechji di parechji modi avveniu davanti à voi, chì quellu chì hà e so vantaghji è i disvantages.

Quantu hè faciule per separà a gambira da a buttiglia di a proteina?

A più moderna è simplice hè cunsideratu à esse un metudu di separà i cumpunenti di uovo da l'uni à l'altru cù una buttiglia. In u quadru di stu metudu, l'ovu hè primu ghjunghjene cù cura à un pappulariu o di cunti per conserva a integrità di u guccini.

U prublemu ciò chì hè bisognu hè una buttiglia di plastica, i mura di a quale averebbe spichetta cù gentile per liberà un pocu di l'acqua per aghjunghje l'ghjuvane. Fate u coddu di l'buttiglia compressa à a superficia di a catina.

Traspendu i mura di u buttone perchè l'aria, cù l'ova di uva, hè assurvata in ellu. Avà prumessu in i mura di u buttigliu per trasfurmà a griglia in un altru cuntainer.

Sì spessu sottu l'uvizzati bianchi da a vitale, ùn hè sensu per avè un unicu specie per questu. In regula, un ligne flexible di gomma o silicone, cun un principale di operatore simili, sustituisce a buttiglia d'usu.

Cume prestu à separà a catina da a proteina?

Addoppule cù u più "mudernu" ci hè un metu "anticu" di a splutazioni d'uvizzati, ideali per quelli chì sò littiralmenti micca teme d'uttene e mani sò.

Quì l'omo di uva pò assicurà nant'à a catena di un cuntinuu cù u ovu rotte o sguassatu immediatamenti in u palmu di a to manu, affinchendu a proteina à i vostri dite è l'aiuta in u modu di u colpu.

Ùn vulemu chì e mani sò brutta? Puderete investisce in un tamaru particularmente per separà e gingivusi. Nunda in cumuni cù u staghjunatu solcu, solu a forma, ùn hè micca, ma i so vastasattade permettenu per saltà una grande quantità di proteina è mantene a sogliu tutale.

Cumu apprezzà per separà a proteina da a catina?

Forsi u mètudu più famosu di a spline hè in quale l'ochju di uovo hè utilatu per queste compartmentu. Stu metudu hà un impurtante evidenti - una divizia freti di a cunchiglia d'ose pò fà fà fà dannà l'ghjuvanninu, ma si sceglite a manu, stu modu serà u megliu è u più veloce di tutti scritti più preistorichi.

Divisioni cù cura a cascarella d'oca, prova di split el centru.

1

Dilute i mura di u cunchju, affinchendu a maiò parte di u vugnu biancu.

Trasfurgiu a giulugia da a mità di u ovu à l'altru, dullisce e restani di prutezione è trasfurmanu l'angula purificata in un cuntainer separatu.

Un'altra cosa di debbuli separà a catina da a proteina?

Ci sò altre, un pocu simplice, ma micca e manere pratiche di a splutazioni di u gutturalu. Unu di elli permette di sguassà e gambelli cù l'aiutu di u listessu cunfettu d'oghje, affinchendu l'ultimu unicu.

Cù una furcedda di furcina, fate un pirtusu in a parti suprana, righetta di u capru d'ose. Ublinu cù cura a prutezione di u pezzu, è rumpia l'intarsa, fate l'angula in un altru cuntainer.

Un'altra manera aiuta à separà a catina cun una simprichera simpatice di cucina. Prima di pruvà sta mèttica, assicuratevi di utilizà un funnel cun angelo finamente ghjuveddu in modu chì l'ghjuvanottu ùn spunta micca, è ùn vi manca dopu a proteina.

Quì hè abbastanza solu per fraccionari l'ovu in un funnel pusatu nantu à u vetru, è poveru vigore cusì chì a protezzione prumessa è cunfurmamente si funziona in u cuntinuu. Se ùn ci hè nimu l'embiu in u duminiu, pò esse rimpiazzatu cù un cùpulu cutatu di l'buttiglia.