Cumu ghjustu agricula?

Flounder - u pezzu ùn hè micca grassa, ma assai assai disprezzu in vista di a so zuccatura. A scienza di culleghja pò esse qualcosa, hè perfetta è affidata per fritta, perchè micca crumble during cooking. Ma ùn ci hè un pocu - flounder teme a maiò compru a cumpatibilità di a pulizia.

À passà, sta dumanda: "Avete bisognu di pulizziari finarmenti in generale?", A risposta hè sì, per tuttu. A pelle di l'esagiu hè enormu grossu è ancu cupartu cun scalini, per chì a limpieza ùn pò esse evitata. Per quessa, avè cunsigliu per acquistà cun consegne nantu à cumu si puderà lavurà bagnate, chì racemu in stu articulu.

Cumu a pulita bianca?

À pocu prima di pulizziari, l'impurtante hè a cuncesione di scruscia di u pesciu. Hè a causa di scumparate impropritu chì u pesciu prestitu pò micca perde micca solu a parte di u lionu di minerali utili, ma ancu a so dulcezza. A pescine si manteneva savurosu, fretu ghjustu u locu in acqua salata fretta. A cunsumazione di a scorcia pò durà 1,5-3 oghji, secondu u grandezza di u pesciu. U flussu dissgròtitu hà difisu nantu à a superficia di u travagliu è sguillà a limpieza. Siccomu a barbunera hè spessu cunzatu in una padedda, prestu a primura à fighjà a cura di a pulita di barbà per fritta.

Cume a pulita e fritta?

Per fossi pà i pezzi di pesci, u primu rimpiazzà quillà a pelle - questa hè a diffiurtà principali di u prucessu tutale.

Allora, prima mette u scheletru cù u focu nantu à u cuteddu. In a cavità assicuratu dopu a incisione, inserisci un cuteddu è guverna cù u ventu di u pesciu, ripping it. Avà cù l'aiutu di un labillu fruttu è chjucu, avemu pulitu tutta a viscera è film da a cavità abdominal. Scambià a cavità di u pesciu cù l'acqua fredda è u restitu torna à a to board. Utilizà u stessu labillu flexuale, fate un tagliu chjucu nantu à u pesciu ghjustu sottu à a pelle è l'impetu in u dettu incisioni resultanti. Trascuntendu un amicu maschili à u spaziu trà a pelle è a carne, pruvate di separà l'una di l'altru. Facemu una piccula incisione laterale da l'area separata è sguassate a pelle cù un muvimentu persu.

Avà, a carcassa limpiata deve esse rinfurzata è diventata in porzioni. À u pesciu hè ancu pussibule di separà un fillete, passendu un cutiddu flexible cù a cresia, è sughjendu sussentùtu di tuttu a carne.

Cume a pulita di barbuni prima di frittura, truvamu, ma cumu per frittura, ora avemu da capitu. Hè desirabili per fritterà i pezzi di a farina di farina, o pasta. Per fà questu, pezzi di purificatu i pezzi sò stati rilivati ​​in una mistura di farina cù spices, o farina è 1 ovo. In una padedda, appena aghjustassi u oliu vegetale è pona e so pezzi di pisci. L'oliu deve esse veramente caldu, perchè chì a crosta l'aghjustò istantane è impedì l 'uttini rimane da scumpigghiu in a panetta. Friture u pesce da ogni uccisu à un colore di doratu, andatu in un pappu di carta, per sguassà l'excrementu grassu.

Per piacè è furmintà u flounder in u fornu ùn hè micca necessariu di sguassà a pelle da u pesciu, hè abbastanza solu per nevarà da e vene è scali. Cusì, prima com'è solitu chjappu di a testa è caccià tutti l'insidi. Lavoru i pisci è utilizamu un cutiddu cutu, o un raspberry dura per cumincià a righjunali. Scorcià e scala contru u so embiu, è poi arrime u pesciu novu. Dividemmà a barbata nantu à u filettu nantu à a cresta cù l'aiutu di un labellu finitu è ​​flexule.

Peixi limpiati davanti à l'arghjintini marinoui cù u zùccheru di limonu, u salinu è a pepite, per sguassà l'arriccinu di pisci. Dopu à u pesciu, pudete solu fàlà nantu à una prufette di coccia è cocca à 180 ° durante 30-35 minuti, o pudete messiate l'olii cut, cum'è pumite è tomate, nantu à u pesciu. Pratu fishe hè spessu sirvutu cù verdi è una fetta di limonu.

Vi piaceru u nostru cunsigliu, pudete acquistà infurmà cù l'articulu: "Quante hè per separà l'aringe?" .