Sangue scarletu cù menstruazione

A menstruazione hè un prucessu impurtanti chì si trova in u corpu di una donna cada mesu. À u principiu di u ciculu, u sangue scarlatanu sò generalmente luminosu cù a menstruazione. In ogni casu, vicinu à a fine di azione, u sangue vene un tettu rosse scuro, ciuri, mentre chì diferenze in un oliu specificu. A durazione mediu di i ghjorni crìtiche ghjè normalment 5 o 7 ghjorni. Scarlet mensili senza mancu à u principiu di u ciculu - un fenomenu bastatu allora è senza cura di u trattamentu.

Perchè sò i culore scarlatori mensili?

À u tempu, una donna pò avè notte chì hà pocu quantità scarlatina mensili in tutta a durazione di a descarga è micca cambiatu u so culore. Puderanu fate in forma di gocce di culore biancu, in forma d'un prufume. In questu casu, hè impurtante piglià in contu l'età di a donna, chì l'alta di scarlatta hè normale in questi casi:

Hè mpurtanti distinguisce a prisenza di a menstruazione da u sangu. Se u sangue scarlatta hè osservatu à u principiu di u ciculu, in questu hè normale. Sì l'alta ridenza russa pò esse veduta in u mità di u ciculu o à a fine, invece, in regula, sò accumpagnati da un odore di sangue. Qualchdi suspetti d'annunzià fora di u periodu di l'iniziale di a menstruazione precisa un appellu à u ginecologu per un diagnosticu di u cunsigliu, chì permette esclusione di u riscu di malatia ginekoloogica.

Rispunsabilità per a priaccupazione

Sì una donna hà secreziu scarlatanu invece di questi mensili, questu hè chjaru di cuncernamentu, perchè sta perdita di sangue pò esse causatu da i ragiò:

Semu devi esse ricordati chì qualsiasi cambiamentu in a purtata di u vinu, chì sò diffirenzii in u culore, l'olore è a quantità, dumandemu a cura attuale da u mèdicu per esse di u sviluppu di malati ginekoloogichi severi. Hè impurtante ancu di distinguish l'accuminzamentu di a menstruazione da u sangramentu uterine in u tempu, chì ponu presentà una minaccia à a vita per una donna.