Uulu festivu

Naturmente, per un scontu festivale hè necessariu di coglie quarchi cosa chì ùn puderebbe manghjatu o ogni ghjornu, ùn devi esse un pratiche rari in a vostra casa. Chì ùn sò micca solu parmettini i parenti, ma ancu pigliaranu a surprisa.

Luce è fastidiu di l'esposizione festiva per l'anniversariu di u zitellu

Ingredients:

Preparazione

In a preparazione di un esercitu di festa, a so tinuta impurtante segue adupratu fruttu. A so cumminazzioni è a pruporzioni dependenu solu di voi è nantu à i preferiti gustosi di quelli chì culori. Cusì, rinite, a cascaredda è a rutina di u fruttu in a tazza, sò deve esse di quellu turrenu chì parechji pezzi sò colpi in a cullette. Cream pre-postu in a frigoristica, da a manera chì i pranzi in a quale puderebbenu chjappà ci anu ancu essa friutu. Avà nata fridda in un frettu frettu ghjustu u piuvitatore finu à u spinu, ùn eseguisce micca più, altri ùn sarete manufari casanu. In crema, ritenu i zoccu di limonu è cioccolatu, dopu à a misurazione cun un mezcladoru per 5 segundos. Servite stu culleghju hè megliu in u kremancale di vetru, stallendu capasti di frutti è cunfruta di fruttu, è cusì crema è cusì parechji volte. A cima di stu travagliu hè impauritu cù un fragole tutale o ciliegia, in generale, tutta di u vostru imaginazione è i frutti dispunibule in a fria.

A ricetta per una tarta forti di vacanza per u colazione

Ingredients:

Preparazione

Questu pastusu serà veramente un spaziu di vacanze, postu chì quì pochi cose ghjente, solu per quessa nunda. Certi pezzi bisognu à aduprà à a sera, mette u pollulu nantu à u calchissimu, ùn vogliu micca u caldo, avete bisognu è trasladarà a pasta da u locu à a frigorifera, hè stata fatta in a notte, è di a matina, hè ghjustu. Sò micca esse mandatu, micca solu fassi friddi u puddastru, è coguanu tastatu cù spices e sali.

Allora, in a matina, cuminciate a cura di cipolle, ci deve chjuccà anch'issi assai finti è ponu fritte cù u mantellu, ùn mancu frijassi, ma invece di languide nantu à caldu mediu.

Intantu, fate dui casali à i listessi rectanguli, ma micca troppu ghjorte, postu chì avete bisognu di piglià un capu capitu, chì devi esse un magnificu. Una di elli senza cortu, piglià un corpu cù un rinfrescante nantu à 3 cm. Per unisce à dui pagine sanu sanu in u locu di questa freccia, è u riposu ghjera in u centru. Quandu a cipolla hè quasi coccia hè necessariu di salinu, pepite è aghjunghje un fugliale, un altru timore è frescu o seccu hè dettu solu da voi. In a seconda lamina chjamate ancu un corpu cù a listessa indentazione, ma issa attravirsassi a pasta in a tavula, sia solu i cantoni per esse micca cut, per chì u centru ùn caduta. È in u rectangulu cintrali, si tagghiau trisce ogni dui centimètri, e cose classi nantu à a cima di u pastificà hè necessariu di risparmià l'umidità è, grazia à questu quì, a pasta moltu serà cruciosa, cumu necessariu.

Avete bisognu di aghjunghje una cuchja di farina à l'areniu, mischjà è caliu a farina piace, è dopu aghjusta 90-100 ml di caldu, quale avete apartatu dopu a coccia di u pollulu. Allora aghjunghje à e cipudine, micca carne piccola di pollettare piccetta è mischjanu bè, u salsa resultanti è diventenu un impegnu per u to pastiche. Purtate cun vigore nantu à u fondu, micca cut a foglia di massa è distribuisce cù a cunfini di u rectangulu chì palesa. Razza l'ovu, aghjunghje u salinu è ghjustò cun un forchetta, dopu à piglià a brocca di cucina, grappiate i posti di cuntattu trà i foglie è a cima, u top sheet. Dopu avè guidate stu puzzle in un solu pasticceria, poni nantu à una cuperta di paninetta coperta cù u pergaminu à u mandliu à u forru calatu à 190 gradi per 20 minuti.