Tormørk Valley


Tormørk Valley hè un postu pittoresca in a parti sud di l' Islanda , coperto cù boscieri, circundatu di muntagni è muntagni. In u centru hè a muntagna d'epunia, da a quali a vaddi hà u so nome. U dialettu locu Tormørk traduce per "u furesta di a Torah". Sicondu e credenze Islandese, u Diu scandinavi di u tronu è u tronu piace à restà in questa vallée da u so travagliu duro.

Storia di u Tormørk Valley

U Tormørk Valley hè furmatu durante u prucessu di funnendu e trè glacieri cù nomi misteriosi Mirdalsøkütl, Tindafyatlakökull è Eyjafjallajokkul. L'acqua torrenti lavavanu a chjosa ridutta è creatu stu paesi unicu. U paisaghje salvaticu è severu hè permeatu cù i currenti sedimentu di assai curretti. Da l'oscurezi cimi scuri, i fiumi di a muntagna veloce si spingenu è si sparghje trà e funghi di e versatu di i musgosi grechi. U furmazioni di u beddu maestru impresse cù u so amori è bellezza. È in tuttu stu magnificu majestezziu si trova u Monti Valahnukur, cun una alte di 456 metri chì pò vede una vista inigualità di l'albitori, da a quale aghjunghjera solu u spiritu. In prima, u nomu Tormørk era solu in a parte di a catena muntosa chì si trova trà u fiumu Markarflow è i so tributari Krossau è Throngau. Cù u sviluppu di u travagliu per e attitudini in i piovuli coperto, u bellu nomu si sparse in a pianta falata. Dopu à l'eruzzioni di u vulcanu Eyjafjallajökull à a fini di a primavera di u 2010, u Valle di Tormørk era annunziatu in u mondu. Allora u terrenu di parechji mesi era cuparti da una strata di cinti vulcanica. Hè solu per via di e forze di a natura chì u paese uriginale fù riposatu in a so pure purità.

Turismu in u Tormørk Valley

Un clima agguerenti è pruvvidenza bassu cuntribuitu à a popularisazione di u Tormørk Valley. Un gran numaru d'ilandesi preferanu per passà u finale vicinu à a natura è visitate l'arghjintinu legendariu. Un panorama exquisite, l'aire di muntagna neve è u sforzu cómodu cuntribuiscenu à u sviluppu di numerosi rotte di sughjorni. Un pezzu di turistere da altri paesi annunziate un desideriu di visità piazze, coperto cun legends scandinavi. Fate i rotte turisticu favuritu l'scursioni à u canyon di Stankholtsya amu piace un favorementu. Nant'à u gargu naturale di dui kilomètres si trova un strade strettu. A pista finisci in una altitudine di 100 metri sopra u nivellu di u mari. Da questu puntu pudete osservà a cascata asombrosa, i cale ghjurnati chì ùn deve micca indiferente nessun turisticu.

Cumu ghjunghje?

In u vallée Tormørk pò esse acquistatu in busu da Reykjavík , Skogar o una altra cità più importante, è in pezu per a via turistice Leigavegur da u camping Landmannalaugar.