U museu falanariu


Unu di l' attraziati più originali è stravaganti di l'Islanda pò esse chjamatu u Museo Fallological. Questu hè un ughjettu unicu chì u scopu hè di studià e penisgii mammiferi. Visitar u museu, sensu di sicuru, sorghja l'imaginazione di u turista chì hà vistu l'spezia.

Museu Fraschericu - descripció

U Museu Fallologicu hè situatu in Reykjavik è hè stata fundata in u 1997. U direttore è u fundatori di questu ughjettu pocu è Sigurdur Hjartarson. Accuminzau per coglie artifactii da u 1974. Hè stata inspirada da un amicu chì hà purtatu un zitellu da un pene seccu com'è un rigalu da a penisula di Snaigeldsn . Stu primu specimenu hà ancu marcatu l'iniziu di un hobby inusual.

In u so edificio sò stati guardati in una forma cunsirvata di cunfinanti di mammiferi chì abitanti u territoriu di l' Islanda . Ci hè ancu esprimmi perchè à i mamiferu chì ùn sò micca residenu nantu à u territoriu di u paese. Sù più presentati 240 exhibiti in u museu. À u listessu tempu, 195 di quelli eranu sposti da u direttore stessu. In u lugliu di u 2011, a cullizzioni hè stata riprova cù u penis d'un omu.

D'interessu sò l'elementi decorattivi chì adornanu u museu. Allora, à l'entrata hè un signu chì hà a forma di u pene. In ghjiru à l'edifiziu sò variations à u tema di u phallus, fatti di petri di formi diffirenti. Dintra a struttura nantu à i mura sò pieni dapoi membri di l'animali in forma secca. U territoriu di u museu hè intornu cun regimenti chì cuntenenu fiaschi chì sò surpassendu in penisole formaldeidii di parechji animali: un elefante, focu, oscaru, renne, fox, mink, rat, guinea pig è altre. Comu lampassi applica lampadini fatti di testiculus bull, chì sò fatti fatta da u direttore di u museu.

U museu hè assai cumuni trà i turisti di tutti i paesi è annu avà circa 12 000 visitatori. Sicondu statistiche, a maiò parte di elli (circa u 60%) sò e donne.

Comu u direttore di u museu assicura, a cullizzioni hè coletazione micca per a pornografia, ma solu per scopi scientificu è educazione.

Museu di Attrazioni

Tra l'altre escezione più notevile di u Museu Fallow in Islanda sò i seguenti:

I fatti interessanti

  1. U museu cuntene vàsti veli vaccini. Sò ideati per l'organi genitali umani, chì deveranu accede à u museu dopu un certu tempu. Allora, a vuluntà di u trasferimentu di i so urgani à u museu per l'eredi eranu quattru persone - da Islanda, Stati Uniti, Germania è Gran Bretagna. Averigia à serve certificati chì sò cullandi à u territoriu di un museu. U donu di Islanda porta u nome Paul Aranson, è era cunnisciutu com'è un terrible donnaizer. Dopu era più di 90 anni, è vole chì dà u so museu un ominu troppu invaliabile per perpetuà sta gloria.
  2. U museu cuntene un colessu colettu fattu da 15 membri di u gruppu di bascu national. L'apprezzaronni speciali com'è museu exhibitu.
  3. A maiò parte di e copii di e penisgi animali sò prisentati à u museu com'è un rigalu per i cacciaturi è i pescadori. Perchè u ghjornu hè compru unipo di l'elefante, a so longa hè di circa 1 m.

Cume accade à u museu?

U Museu Fallologicu hè situatu in Reykjavik , a capitale di l' Islanda , cusì hè faciule vene à questu.