Stage Laugardalsvillur


Situatu à u nordu di l'Europa, l' Islanda diventa pubblicità cù i turisti annu. A maggiorità di i residenti lucali si conduce un stiltu di vita sana, vai per l'esercitu è, sicuru, seguità tutti l'attività sportiva. In a nostra rivista, avemu descrizanu nant'à più di dettu u primu stadiu nazionale Laugardalsvellur.

Storia di a custruzione

L'idea di creà l'arena di u sport principali di l'statu, nascita assai prima di l'iniziu di a custruzione, à a fine di u XIX seculu - à l'ora in a capitale Reykjavik vivi sola à 2000 pirsuni. L'inaugurazione ufficiale di Laugardalsvillur fu fattu u 17 di giugnu di u 1959, anchi si u primu partitu foru svoltu dui anni prima, in u 1957, frà Islanda è Norvegia.

Per tuttu u tempu l'estadi hà ricustruitu è ​​aghjurnatu assai volte. L'ultimu u più grande era per u piriu da u 2005 à u 2007. L'impurtante principale di sta ricustruzzione era un aumentu di a capacità (9.800 posti) è a creazione di 2 stati supplementari, chì ghjallati di u quale hè statu creatu per 1500 pirsuni. Sfortunatamente, una innovazione ùn cumpene micca e règule di FIFA, cusì in u praticamentu hè raramente utilizatu.

Chì ci hè interessante nantu à u stadiu?

L'estadiu Laugardalsvillur hè bè ricunnisciutu cum'è l'arena di u sport principali di u paese. Ci hè 2 stanzelli attruti à l'altri, 4 casketti per i pezzi è 2 camere per i ghjudici, è 8 piste per i atleti. In i posti sò tutti e cundizioni per una sughjera còmicu, ci hè Wi-Fi gratuitu è ​​anche ci hè un bagnu cafe induve pudete tastà fastidiosi diliziosi è di prezzu.

U stadiu era più populari in u 2004, quandu u gruppu local cun un grandi successu è una vittoria 2:0 0 contru Italia. Stu partitu littore hè statu ricurdatu di tutti i fanali di l'isports unu di i megliu in a storia di football. Inoltre, avvenimenti culturali sò spessu mantinuti in u territoriu di Laugardalsvillur. Allora, in u 2007, u cuncertu di unu di i cantori popliani à l'Islande anu assistitatu di più di 25 000 persone - un nùmmuru recordu per tuttu l'esistenza di a scena.

Se vulete micca solu ammirazione di sta struttura unitaria, ma ancu visitate unu di i partiti, verificate l'urdinatore di i ghjoculi è cumprà i biglietti in anticipu in u situ web ufficiale di l'estadi.

Cumu ghjunghje?

U National Stadium Laugardalsvellur hè situatu in u cori di Reykjavik , per questu ùn hè micca difficiule d'arrivà. Pudete riservà un taxi, arrendate un caru o utilisate u trasportu publicu - avete deveru andà à a strada di Laugardalslaug. L'ultima opulione hè particulare apposta per u turista di u prezzu, perchè u viaghju d'autobus in Islanda hè spesa.

In modu, in a vicinanza di u stadiu, hè una piscina cubierta cù acqui termali, hè un spiagge è ancu un petit park, induve tutti i citatini è i visitanti di a capitale sò assai affezionati di passà u tempu.