Costume di classi di donna

Una donna eleganti moderna ùn pò micca fà senza una bella disfunzione classica femina in u so vestitariu. In puderete andà à travaglià, per incontru cù l'associati di cummerciale è ancu à a riunione di u genitali per u to figliolu benamatu. E aghjunghje à quellu chì parechji ornamenti, una bufalce di colpu o una borsa schietta, pò creà facilmente un ghjocu per un viaghju à u teatru o un museu.

A storia di u palazzu di cummerciale classico femina

I primi affari di cummerciale prisintate in a seconda mità di u XIX sèculu. Eranu cun faldi longi è chjappi solte. Tali outfits eranu cunvenii per viaghji è viaghji longu. A principiu di u XXu seculu, a chaise era purtatu cun un cinturallu largu nantu à u cinturione - l'imaghjina sarà più feminina. Coco Chanel inimitativu hà cambiatu a moda à una fetta curretta à u mezu di u foglie. L'avia purtatu cù una chaise alluvial. Sta stessa donna famosa hà avvishi dopu chì e donne avete bisogna amparà e so gemme, è uffrì di furnisce una faldella à u ghjinochju. U mondu sanu accunsenu cù ella. Oghje, stu costume hè cunsideratu un clàssicu è un simbulu di l'eleganza.

Pantaloni tradiziunali di e femminile

Per quelli chì prefittàvanu vistimenti calzari in a vita di i ghjurnati, i diseggiani prupone una scelta larga di pantaloni. U vistitu di i tradiziunali di i sposi pò esse impressiunanti assai, è per questu hè bisognu di sapete sutilmenti:

  1. E ragghii cù l'alpi anziani deve esse sceglie ghjustu ghjustu o slack è ghjunti à a cinta cintura, perchè un mudellu più longu scurzà visualmente i peri.
  2. Pudemu sottu a chaise una blusa transparente o camisa décolleté, pudete sentenu più attraente.
  3. Qualcosa mudellu di u disfuncu mudernu classicu armonizza perfectamente cun u taccu.
  4. Ùn vi scurdate micca di a giuvintù - bè sbappeti-pouches, un petit broche, bracciale fino, un vigore eleganti o un panne à u collu pò fà l'imàgine menu boring è più dinamica.

L'ule di u culore è u tela

I culori principale per a robba cummerciale sò neri, grisgi, marroni. Ma i diseggiani suggerenu un fugliate da a rutina di travagliu è diversificà u so ghjornu, tenendu, per esempiu, un vestitu bianca tradiziunali bianca o blu. A versione luminosa vi pare cusì apprezzante in l'estiu, a lumpa di zucca chì duverà queste stile ancu in l'invernu, è in u primu mumentu prisentà l'alegria falza è l'optimisimu. U tradimentu di ddi rossi nobili medichi pò ancu esse ligeramenti variati, cumminendu cù cumpunenti brillanti.

Un cumprismu frà u vostru desideriu di fighjà fresh è u scopu di u patronu, cusì seguite u codici di u vestitu più strettu, pò diventà un disfuntivu nìvuru di u biancu è u biancu, induve a cima hè lumetta è u fondu hè scuru.

L'scelta di u tissueu deve esse trattatu cun cura:

U piuviti classicii di moda di e femine sò cose da un tela chì cuntenenu u filatu di lignu, è di gabardine, viscose, cachemire, cotto, tweed, crepe. Hè sti materiali chì abbiananu tutti i criterii. Ùn cumprà micca prudutti di sintesi o cù un grande addiu di questu - saranu chjori è incunificate.

U tradimentu di e femminile tradiziunale

Trè hè unu di i modi più cumuni di vestiti cummirciali. U vestitu classico femminili cù un colpo ùn solu ùn pare cusì grande nantu à una figura femina, ma ancu indispensabile in l'estiu. Un capizzariu pò esse dispostu cù una cammisa di lume o una brusa senza una borsa. Stu ditagliu pò esse cumminate cù i pantaloni, è esse prisenti in un vestu classicu di e donne cun una falda.

E scelta un vestitu classicu di e femini elegante, ùn ti micca scurdatu di cumprà un pienu boni bonu è un saccu per ellu.