Valle di Haukadalur di Geysers


Unu di l' attraversu di l' annu d'Oro d'Isula hè u vallée Haukadalur, situatu à a parti sud-ovest di u paese. A so popularità hè dovuta à i surgenti caliu, chì sò in bundanza quì. Un totale di più di 30, i più cèlebre sò i Stemoregio è Geysir geyser - simboli micca solu di a vaddi, ma ancu di l' Islanda .

Geyser Geysir

Geyser Geysir hè u geyser più famosu in Islanda, ma visti chì a so eruzzioni hè cunsiderata un grandi successu, perchè pò subside for a couple of days, months, and even years. Cusì, per esempiu, dopu u terrimotu in u 1896, stu geyser cuminciò à tirà fora una colonna di acqua, parechje volte di ghjornu, in 1910 eruzione era ogni 30 minuti, in 5 anni stu intervallu durava finu à 6 ore, è un annu dopu Geisir hà iniziatu à eruzione cusì raramente, chì anu aghjustatu perchè cù dipositi di quartz. In u 2000, un altru terramotu hà riesgutu à un geyser, è hà sviluppatu 8 volte à u ghjornu, anche l'altu di l'acqua rinfriscata alcuni solu 10 metri. Avà po ghjunghjule à l'acqua in una altezza di 60 metri, è hè quasi impussibili di prevede. In un statu di dormu, u geysir geyser hè un picculu lagu ordinariu cù un diametru di 14 metri.

Geyser Strokkur

Geyser Strokkur vincìu un novu postu onore in micca vain. A rigioni di Geysir, stalla ogni 2-6 minuti, anche si l'acqua si sviluppa da 20 metri. Ma, però, u spettaculu di a liberazione acqua ùn lasciarà micca nuddu indifferenti, soprattuttu mentri e eruzzioni occur in a row, cù una seria di 3 emissioni.

Geyser Strokkur si trova 40 metri da Geysir, è per i so eruzzioni regolari, hè diventendu più u più visitatu.

L'Avete di i Geysers

Se per i guerriera di i turisti sò, prima di tuttu, un attratore naturali, a ghjente a populazione lucali facenu un vastu usu di a so energia. Grazie à i fonti geotermali, parechje casate, ingegneri è ancu parchi sò caliati. Un esempiu di un parcori caleciatu hè Eden Park, induve pudete cammellu trà e verdura tropicali, è diviertenu l'aria calda in un tempu quandu u restu di l'Islanda hè moltu bellu è ancu i verte ùn sò micca trovanu in ogni locu.

Altre attrazzioni naturali

Sti dui guègiri ùn sò micca solu in u valle di Haukadalur. Quì ci sò assai picculi glicini chì eruptanu à fonti assai bassu, o cum'è e fossi nantu à e pudori.

In più di i guerrieri, i turisti anu intesu interessate, u celu blu-blau di u Blaisi, è di a cascata di Güdfoss à u pede di l'Altiplana d'Islanda, 10 km à nord di Haukadalur.

A proximità di a vaddi hè una piccula muntagna Laugarfal, chì offre un magnificu vista di a vaddi di i guerrieri. Hè propiu ancu per u fattu chì in u 1874 u rè di u re di Danese era quà, è mentre ch'ellu camminava, i so sughjetti trattaru u ova in una primavera calante. Da quellu tempu, i loca ùn chjamanu micca sti muntagni altri ch'è micca solu cum'è Pedichi Reale.

Tips per i turisti

  1. Unu di i cunsiglii principali - ùn andà micca vicinu à i guerrieri. Prima, pudete schercà in spalla, è scald. È sicondu, hè un periculu di ghjustificà è cuminciannu à a surgente. A so prufundità alcanza oghje à 20 metri, è ponu esse soldati vivos. E, anche si i zoni più perikuli sò vallati da i bogieri, ùn valenu micca avà a negligenza di stu cunsigliu, per ùn spolverà u vostru restu restu in Islanda.
  2. Se vulete natà in l'acqua geyser, pudete andà à i posti spiciales per a natazioni, induve l'acqua ùn hè micca cusì caliente, è ùn pò micca causà male à a salute.
  3. Caminate in u valdu di Haukadalur, preparate per l'afflittu di sulphur chì accumpagna l'eruzzioni di i geysers.
  4. Dopu avè dicisu di observà a eruzzioni, fate una correzione à u ventu, altri ch'elli spriveranu da l'acqua di focu anu da trasfirià da a pede.
  5. Sì avete un trèpulu per a càmera, ùn serà micca sferivante per capisce è - mentre chì aspetta per l'eruzzioni, ùn avete micca de custumà a camera un canopy.

Induve hè è cumu per arrivà?

U valore di Haukadalur si trova 100 km est di Reykjavík . Se decide u visitavvi vene, è micca in parte di una tour organizada, pudete avè ottinutu à u Valdu di i Geyser cù l'auto. Inoltre, quandu prughjettanu un viaghju, deve esse cunsideratu chì, da u vaghjimu à venti di primavera, pò esse cuparti da u ghjuvatu è di a neve, è un cunventi ùn hè micca megliu per piglià risichi, ma per andà in busu in parte di u gruppu d'excursione.

Se manghjate in caru, a vostra strada si trova nantu à a Highway 1, da turnà à a strada 60 è vai in Ghjaddu da Simbahöllin. Dopu à 622 righjunghjendu u vallée di Haukadalur. U viaghju dura à 6 ore.

O pudete voce in Reykjavik in avanti à Isafjordur , è dopu cù caru, entra in a vaddi di i guerrieri.