Inflammazione di i sinus frontali

A inflamazioni di i sinus frontale hè unu di i tipi di sinusitis, in a quali a membrana mucosa chì vogghje i sinus frontale hè influinzatu. A causa primaria di a malatia hè una infezzjoni (virali, bacteriana, fungosa o mistica), chì penetrà in i sinus in agnelli agudi, più spessu contra u sughjettu di l'infezzione virali respiratorja aguda, a gripe. A menura spessu, a patologia hè causata per traumni di un nasu o di una testa.

Sintomi di inflamazioni di i sinus frontali

Quandu a inflammazioni succede:

In certi casi, a malatìa poni pocu manifestazioni, i malati pò esse chjucu solu da u debule generale, di difficurtà in respirazione nasali.

Cumu trattà a inflamazioni di i sinus frontale?

Per trattà a inflamazioni di i sinus frontali, ùn pudete micca usu rimedii tradiziunali, avete sempre cuntattate l'otolulugia in una manera puntuale. a malatia amuzanca cù cumplicabbili serii (meningitis, osteomielitis, etc.). In a maiò parte di i casi, a patologia pò trattatu cun mètudi cunsirvatori, u cumplicatu di quale include:

In i cungregati per u pacificu o inpatienti, u prucessu di cuccu si usa per purifiri i peccati di u nasu, durante li quali a cavità nasale è i sinuses sò rigiati da una solu antisettica, seguitata da a succissione di vacanti di u cuntenutu. In i casu severu, in a mancanza di un effettu pusitivu, un metudu kirurgicu (puncture) hè utilizzatu.