Lofts nantu à a piattaforma

Lofers - questi tradiziunali di l'omi d'Inglesi - chì sò stallati fermamente in l'armarii di parechji ragazzini. I fashionisti più famusi di u mondu anu truvatu in un incantu chante occuattu è, grazia à a forma appruvegliata di i loafers nantu à a piattaforma sò assai in a dumanda in u ghjornu di ogni ghjornu.

Paghjella di u oghje in pratiche

Lofers prima appare in u vestitori di l'omi. U so funziunalità distintiva hè u hradik protruding in a parti frontala. Sò dinò in parechji forniti cun pepite o un lintel di culore cun un scogliu di diamante. Tali calzola sò generalmente un talianu maschile è una piattaforma chì si estende oltre u munnu. À u tempu, u vestitori di a donna hà impegni à stu mudellu, adattatu à i bisogni di u sex fair, hà fattu più elegante.

Questa stagione, soprattuttu soprattuttu di pianta muderna sò cunsiderate à vedà ind'e mostra di parechji articuli famosi. U mudellu tradiziunale tradiziunali era risuscitatu à una pianeta più massiva è più larga. U calchone anu aghjatu ancu. Mentre chì a parte suprana di u mudellu conserva u rigore è a restuccia inherent in tradiziunali di uglesia inglesa, a pianta hà acquistatu colori fantastichi è formi: questu quì hè un piacè di vedere pariglii di sapori nantu à un solcu trattore curullatu o pittatu sottu una zebra .

E culori è e funziunalità di a forma

In a photo di loffers nantu à a piattaforma cù i vistimenti di moda, pudete avà chì i mudelli più famusi sò l'altri sfarenti di u coqutu classic: negru, marrone scuru, blu è verde smantone. Ci hè parechje parechji fatti di pelli di parechji culori. Tali lofers vardini particularmente dandi. À l'altri tipi di scarpi, perdi in sta staggione popularu decrecenu cù catene massivu, chì ponu, per esempiu, rimpiazzarè u ghjuvendu decoratore sottu a cappucciu.

I mudelli di Suede sò ancu assai ricchi è interessanti, è questu una varietà enormosa di colori è sfumature hè pussibule. E sti ziti più versi faciani, à u cuntrariu di i so contraparti di laca, è ponu esse una scelta bona per u ghjornu di ogni ghjornu.