Chì pudete fà da culleghju?

I frutti di l' arghjetu sò estremamente utili, è ciò chì pò esse chjucu da ellu, sia sottu.

Comu manciari l'intrecciu?

Ingredients:

Preparazione

I frutti di l'arghjentu sò u mio, scuraggiamu è piglialli l'osse. Cumu cammìnanu l'arghjentu cù u zuccheru, agghiuncinu a vintina a meza ora. Allora putemu cuntinuà u cuntinuu nantu à un focu picculu, è spessu chì, spincendu, aghjustate finu à chì e raghji si ponu accumpagnà u zuccu è falla furiallu. Dopu questu, fate a coccia per 5 minuti, sguassate da u pianu, cogliu è lasciate per infundir. Hours after 8 torna torna à foglia è fate a coccia per 5 minuti è torna da 8 ore. Repetite u prucessu novu, dopu chì l'intrecciate hè spargugliatu nantu à i viti manghjatu i stufa.

Cumu preparate un cumpote d'arghjetu per l'inguernu?

Ingredients:

Preparazione

I frutti d'arghjentu, puliti di i vignoli è distribuite à i banche. Fill l'arzu cù acqua di zita pura, dopu à 15 minuti avemu a fuga, zuccheru è zucchero. Quandu si furmassi, l'ombligalli cù e buchjeri è corchjutu immediatamente.

Cume a racina di tintura d'arghjentu nantu à vodka in casa?

Ingredients:

Preparazione

Frutta secca d'arghjettu cunzignatu currettamente, grind e pour vodka. Emu guardate 20 ghjorni in un locu fridescu. Allora a filtrazione di a tintura ottinutu. U liquidu rossu rossu rossu hè un tintura curative.

Juice di giardinu giardinu

Questa ricetta vi diciarà chì pò esse preparatu da giardinu giardinu.

Ingredients:

Preparazione

Semu i migliori di i frutte di l'arghjentu, miu, fate mette in una puchina, fate l'acqua, perchè e bachi sò coperta cù questu è fate un pocu ora. Dopu avemu spogliarli à traversu un tamarzu, pour à l'acqua è pour u zuccheru. Eppo, tuttu questu hè mistu è fate furià, è poi avemu poi per sopra i puzzicheghji cuncedenti è capisce.

Comu manciari l'intrecciu?

Ingredients:

Preparazione

Fate l'arghjentu in una puchina è fassi fassi finti duce, prima di l'impegni di l'acqua. Allora aghjunghjeghja i baga cù un colpu. U purè riflettu è mischju cù u caldo, pour u zuccheru è u coccu, remichjendu, finu à a densità chjamata. Poi pour l'acidu citricu, fate u cunfettu nantu à i viti è u suvore dispostu.