Cù cottu dumplings in una pienza?

Dopu avè lettendu u tìtulu di stu articulu, i carriti di parechji amandine di casera sò stunati e sordi. Quellu chì ùn cunnosci micca u cottu dumplings in una pienza? Ma in fattu, ancu i quelli chì preparanu stu cose tradiziunale, urigginariu russu, cirtei volte, ùn sanu micca di sapè chì sughjetti è truculi chì, in a coccia, ponu improvà a città è u gustu di u pruduttu à a prughjettu.

Inoltre, ùn si scurdate di chì ogni un avemu cottu alcuni di i piatti pè a prima volta, è per esse a nostra furmazione sò chjete di ghjornu da i ghjovani ghjovani ghjoculi per quale l'infurmazioni in questu articulu serà particularmente interessante, perchè in quì diceremu à cose cumu dumplings in una piacera.

Quante hè necessariu di coccià u pelmeni in una piacera?

Avemu principiatu, forsi, cù l'scelta di u pignolu stessu. U piacè grande. U so voluminu hè determinatu nantu à u numaru di pelmeni chì site à coccu. Cusì, per esempiu, per cocerjanu un kilogramu di pelmeni, avete bisognu à almenu trè litri di purificatu l'acqua, da riintà cù platti da nimu più di dui terri, è idealmenti a meza. U cuntinuu cù l'acqua hè colpi nantu à u focu forte è falla furiallu. Avà un momentu mpurtanti chì ùn pò micca esse misstu, per ùn spòglie u gustu di u platu dispostu. L'acqua deve essa salitu, è in quantità tali chì era ligne salitu. Se vulete, pudete aghjunghje à questu staghje un paru di foglie di u luglio, diversi piu di pimenti dolci o di altri spezii chì voi. Questu ci cambia u gustu di u pane è dà una piquantia peculiar.

Prima di annunzià u dumplings in un liquidu di ebbulginu, avemu principiatatu a staghjunghje intensivamenti cù una cullette larga in un círculo, creendu un sputicu torna. Una tecnica suchu vi aiuta per evitarà per attaccà pelmets à u fondu di a panetta o una à l'autra. Dopu chì tutti i dumiculi sò digià in l'acqua, cuntinuanu à mantene a biancheria per un'altra dui minuti, afficheranu u cuntenutu di i piatti in una direzzione cù una cullette, preferibile di legnu. Quandu a coccia di i zitelli congelati, un pruduttu cuntinuu cuntinuu deve esse mantene da un o dui minuti. Certi mistressi aghjunghjenu ancu un pocu oliu vegetale per l'acqua, discendu chì i boli di dumplimenti ùn si appaghjate micca bè. Ma ancu cun questu, u fattu di ricivienta à u principiu di a cucina ùn hè micca cunsigliatu per esse trascuratatu.

Quantu cottura dumplings in una paleta?

Dopu a cumplegnu tutte e ricunniscenza previa, copre u panu cù una cupirtella è aspittà d'esce da i prudutti chì flutanu in a superficia di l'acqua è torna à piacè. Dopu à questu, com'è regula, dui à trè minuti sò abbastanza per dumplings per arrivanu u diploma di prontùzia. Ma eccu avete bisognu di piglià in cuntattu u grossu è a cumpusizioni di a pasta, da a quali furancius eranu fatti, in più di i cunsigliatori di u fabricatore, s'ellu ci hè cumpratu in a magazzini.

Quandu aghjustanu dumplings da una pasta di pasticceria, hè abbastanza solu d'aspittà chì l'oghje pezzu di u cuntenutu di u pane, è se a pasta hè abbastanza boscata è a so cunduttedda ùn hè micca prima, foglie bè tali articuli for at least seven minutes.

A prusizione, ottene un armenu pelmeni nantu à un pezzu o in un tastu cun una mantova , utilizendu un novu storicu, mossi un pocu, per ciò chì l'oliu cubbi completamente a so superficia è hè serve à a tavula cù i vostri salsi favoriti o solu solu agria.

Cù cottu dumplings in una piacera cù caldu?

U dumplings listinu sò ancu sirvuti in u calchè in quale sò stati brewed. In questu casu, prima di mette in u vodichku di zuccherinu, aghjunghje à u salinu di l'acqua salitu, pepite è altri spezii favoriti. Quandu u dumplings sò pronti, l'avemu spianzzatu nantu à i platti, sazie cù l'arbeji piccati, fate elli cù caldu è serve.