Hahoe


In a pruvincia coreana di Gyeongsangbuk-do in a cità di Andong hè u paese etnico di Hahve. Fu fundata durante u regnu di a Dinastia Joseon è hè questu era chì hè dedicatu. Hakhve hè una parte integrale è prezzu di a cultura coreana , cumu si rifirisce a tradizione è i costi di i paesi clan chì foddi in l'antichità.

Storia di Hahoe

U stabilimentu funnata in u XVI secolo durante u regnu di a dinastia Joseon. A fama di u mondu, u paese di Hahwe hà ricivutu u ringraziu à u Kyomi Kyužius Ryu Un-Ryon è Soe Ryu Son-Ryon, chì anu studiatu l'era antica è a guerra Imzhin. U nomu di u paese avia da a so pusizioni geugrafica: vicinu à u filu di un fiume, chì, sbattere, si dumineghja da i trè parte. In u coreanu, "ha" significa "fiumu", è "xwe" significa à vultà.

Hahve hè cunnisciutu ancu per u fattu chì in u 1999 hè visitata da a re di Francia. Dopu u 2010, u paesi ètàntulu hè un site di Patrimoniu da Patrimoniu World da UNESCO.

Arrangementu di u paese di Haghwe

U settore hè stata creata nantu à una chjuccaccia sanu è chjucu trà i pittorescenti è i pini. In questu, hè soporta in un vechju stilu architecturale, chì perchè a rapidità di a modernizzazione di a Corea del Sud hè persa. Durante a guerra di Imzhin, u paese di Hakhve ùn hè statu micca sottumessu à l'occupazione, grazia à quale l'abitanti lucernario abbitaru l'apparenza originale.

Duranti a custruzione di u stabilimentu, i principii basi di Feng Shui foru usati, perchè i scorni di u paese sò sustene in forma di lotus. U territoriu di Hakhva hè divisu in dui parti:

Parechji anni fà in i dui costi benni cù e teuleti in tilaru (hanoki) sò stati construiti, chì pertenenu in famiglie nobili. A quelli tempi, i abitazioni residenzali simprici sò generalmente furnuti di teatri di paese. Un pocu pocu di travaglià oghje cum'è hotel, chì permettenu i turisti per sughjurnate da a notte.

In u paesi di Haghwe, ci sò parechje casi chì sò stati ricunnisciuti com tesoru Naziunale di u paese. Tra l'elli:

I edizii più notuali sò l'Esplanīmpu Confucianu E Byeongsan è u Pavone Pavone Wonjijeongsa. In più di i vechji casali, u stabilimentu ci vendenu assai materiali di valuru culturali è storicu.

Opportunità per i turisti

U paisolu di Haghwe hè cunnisciutu per u fattu chì i ritimi shamanici Byeolsin-gut è Jeulbul Nori sò sempre quì. Quì pudete ancu scuntrà l'antichi masci di legno di Haa, chì sò in comunità utilizati in a festa di Haah. Ogni maschera havi u so caratteru è u status sociale. Quì pudete sceglie u maschere di a sposa, monacu, stupidu o scientist. Questi orecune eroticu è spiciali sò assai populari cun turisti. Cum'è un rigalu, pudete puru chjappà figuri di chansynov di stagiuni - caratteri di fata chì stanu à guardà i residenti di u paesi.

Arrivatu in u paesi di Haghwe, hè ancu vicinu à visità u tempiu Yongmogak, chì accunsenu u libru di Jingbiroc, discrivenu a guerra di Imzhin di 1592. Ci sò parechje altre manuscritti antichi, chì sò ricunnisciuti cum'è tesoru naziunali di u paese.

Cumu avvicinà à Hahoe?

U paese è di u paese è situatu in a parti orientali di u paese versu 170 km di Seoul . A ville più cercata à Hahoe hè Andon, situatu 14 km. Hè quì chì i treni si firmanu parechji volte di ghjornu da a Central Terminal di a cità è stazioni di u Seoul di Dong Seoul. In a strada, passanu una media di 8,5-9,5 siguti.

Da Andon à u paesi di Haghwe pò esse acquistatu per scursioni autobus o taxi. A tarifa hè pocu più di $ 1.