U mercatu Russo


I shopping hè una parti integrale di ogni viaghju. Quantu piace per fà di i ricordi di paese di paesi, robba o tuttu, reminerant à una maravigliosa vacanze. E se estas realizazione sò stati fattu solu di u centru cummerciale ordinariu, ma in un locu esoticu, hè bè belli cuntentu. Unu di sti locu sfarente hè u mercatu di Russia in Cambogia (Tuol Tom Poung Market).

Perchè "Russo"?

Stu mercatu si trova in a capitale di Cambogia, Phnom Penh. Ci sò parechji versioni di l'urìggini di u mercatu. Sicondu unu di elli, u mercatu Russu era unu di i primi mercati per stranieri in u territoriu di l'statu. Havi succitatu nta l'anni 1980. E siccomu a più parte di i stranieri eranu rummandusi, ùn anu micca pensatu assai di u nome di u mercatu durante un bellu tempu. Sicondu una altra versione, in l'anni di l'anni 80, parechji beni da l'ARB sò stati venduti in u mercatu.

Funzioni di u mercatu

U mercatu hè in una di e più antichi di a cità è hè circundatu di e picculi caseri cusì. U mercatu di Russia in Cambogia stessu hè un locu assai attiratu. A vicina, com'è regula, ùn sò nisun locu pà parcaghju per una bundanza di visitanti. Se pudete truvà sempri, avete da pagà per u parking.

U mercatu stessu hè tutta, anchi l'abbundanza di visitanti. In certi lochi, i navi sò più ristritti, ma questu hè u so propiu chjaru "Asian".

Chì compra?

I mercati di u mercatu di Russia in Cambogia stampate cù a diversità. Chì ùn ci hè micca: Pittura Cambogia, antichi, ghjucarii di lignu, ricordi, articuli di sita. Spéciément popular entre i turisti sò i filieri cù gioia, ornamenti di l'oru. A strada, se pensate à cumprà gioielli di preziosu metallu o cù una petra naturale, attentu à a so autenticità.

U mercatu di Russia in Cambogia riprisenta ancu assai assai cose. È dinò, tenite cura per u listessu mutivu chì in u casu di i decorazioni.

Interitu particulari à u turismu curioso nantu à u mercatu hè a so parti centrale. Ci hè un postu induve pudete avè un manciatu. Alimentazione, devi dettu, hè abbastanza specifica per i so abitanti di a maiò parte di i paesi. Ma hè assai populari cun le persone locale. Allora se vulete sentu l'spiritu di Cambogia, andà.

Hè da ciò chì nunda ùn esse rifieghjule, perciò hè da i frutti chì, in u mercatu, simpricimenti u mari, in particulari in l'estiu. In u invernu, sò diventate assai menu, è a qualità hè riduttamente ridutta.

Cumu ghjunghje?

Hè a più faciule per acquistà à u mercatu Russo in taxi. Qualchì mutant di taxi hè capitu chì duverebbe pigliatu, sè ùn dicerete: "dog toul tom pong" - cusì i piacenti chjamanu stu mercatu.