Moda di u XVIII sèculu

In Europa, u XVIII sèculu hè una era chjamata età di e donne. Raskovannost è eroticismu, vestiti enormi è grandi hairstyles sò tutti simboli di u XVIII sèculu. Hè in u 18u seculu chì a moda di a donna hè a cima di u lussu è u splendor.

Storia di a moda di u XVIII sèculu

U principiu di u seculu novu hè marcatu da l'arrivata di un magnificu stili rococò . Tutti i novità in moda, cum'è prima, sò dicti da Versailles è di Parigi. Moda di u principiu di u XVIII sèculu porta à u stagliu una silhouette femina cù un cinque "curretta" stretta, cù una cuncetazione decocuole è una grandi falda nantu à u pannier. Questu hè un attrazzu speciali per dà a fiorta una forma di cupola. In u princìpiu, sti chisti eranu pannelli rounded, è in a seconda mità di u XVIII sèculu, mutandine cù bietti stanu in moda. Appearu vistiti cù lati sali sviluppati, ma sò chjusu in fronte è di u spinu. A moda francese di u XVIII sèculu offre ancu un vestitu swing - un vestitu, chì era purtatu nantu à un vestitu inferu fattu di tessili più ligne senza cuts ou décolleté. Groderur hè stata fatta di tela pesci - sita, moire, satin, brocade. Oghje ragioni di trimatura fur. À a fine di u XVIII sèculu, ubbidendu i tendenzi francese, a moda europea hè stata fatta in moda, chì anu fattu di crinella. Eranu assai ricchi di quantu una panacea da una banca, permessa per spremcate una faldella per quessa, per esempiu, puderia passà liberamente da a porta. Ci hè ancu parechje frames - crinolines. E i vestiti sò cuparti di assai arcu, ribbelli, ornamenti. In solemne occasioni, un trenu era attaccatu à u vestitu, chì puderia esse eliminatu durante i balli. Era statu unu statutu: più u trenu, u più nobili, a donna.

Moda inglesa di u XVIII sèculu

In a moda inglesa, u rococatu spoiled and depraved did not root the root. Prudenti pezzi preferiti inglesi è a lana, è micca silk è in cordon. Per a societa inglese di quellu tempu, i ideali principali eranu i valori civili è familiari, perchè a moda di u XVIII secolo in l'Inghilterra per u vestitu di donna hè distinata da a simplicità di cut and finish. A preferenza hè stata datu à tuttoni lustru di i tons luminosi. U vistimentu puderia esse decoratu cun un petit bouquet di fiori. Notabile Inghilterie inglese in cima di a falda infermiera cù fringes è corset luvatu un vestiti inglesi, cunzistenti di un corpu strettu è una falda recta inglesa. U cutout di u scollu era cupartu cun u saccu. A menzione, in un locu domesticu, e donne inglesi anu rifiuttu u fagot, preferì un vestitu cù una faldina simplista. Stu vestu fù chjamatu negligee.