Yoidodo


In a capitale di Corea di u Corea, hè una di e più stesiani parrocchii cristiani nantu à u pianeta, chjamatu a Chiesa di u Vangelu tutale di Yeohido (Yeouido Full Evangelu Church). Hè un tempiu pentecostale Protestante, unimentu di più di un millone di credi in 587 monasteri di u paese.

Fondo Storicu

A ghjesgia di Yeohido si trova nantu à l'isula eponymous in Seoul . Hè participatu da circa 830 mil parentiatori annu. U primu misionariu in u paese hè Maria Ramsey, chì hè ghjuntu in Corea di u Corea in u 1928 è lettu sermoni quì.

U ministeriu di i Pentecostals hè stata cumanda da guidà. U casu più famosu hè a salvezza di un ghjovanu buddista chjamatu David Yonggi Cho da a tuberculosis. Dopu chì a malatizza rimette, u zitellu converti à u Cristianu è andò per 2 anni in u Seminario Teologicu. In u 1958, decide di edge u Tempiu di Yeohido.

À u primu serviziu divinu dedicatu à a futura iglesia, Enggi Cho si stessu, a so mamma-aia (alcuna alcuni allora Alumoya), 3 zitelli è una donna chì chjude à a chjagua à questa ora era presentu. In u 1961, a chjesa hè stata visitata da più di 1 mil parentiere, è quandu u so numeru supirava 10.000 pirsuni, u pastore hà da decisu di custruisce una nova chjesa.

A Chiesa Yeohido hè stata abbandunata in u 1973 è abitava 18000 credenze. Duranti l'accontu solenni, a 10 u Ghjochi Pentecostale Mundiali hè stata tenuta. U numaru di parrocchiale era sempri crescente, cusì à u principiu di l'anni 1980, i rami di u monasteru scuppiau in tutti i paesi.

Descrizzione di u Santuario

In maiu di u 1986, l'edificiu principali di u Tempiu Yeohido fù ricustruitu è ​​accade à 25 mila persone. A facciata di u tèmpiu era assai stylish e expressive. In particulare, hè visibule à a sera, quandu l'alloghju estivanu. Sopra l'ingressu hè un grande bas-relief fattu di petra, nantu à quale sò illustrati i principali simboli di u sacru.

Dintra u tèmpiu ci sò assai banci è un palcuscenu cun pienghuli destinati per i ministri principali. A strada, a prima d'elli ùn pò micca occupatu da qualcuna, perchè simbolica simbolica di Cristu. In u palazzu di a chjesa di Yoidodo, ci sò listesse cù i cardi, u so numeru supera 580 mila. Quessi sò raporti di donazione fatte da i parentiri.

U tempiu hè parte di a Fraternità World di l'Assemblei di Diu. In u 1994, u 3 di maghju, in a chjesa aperta, a Reunion Internaziunale di Preghjunzione hè stata attendata, circa 3 miliardi di credi.

Cumu hè u serviziu?

Dopu à u fini di u seculu centu, ogni serviziu in a Chiesa di u Vangelu sanu di Yoidodo hè statu traduttu in 16 languide (cumpresu russu) è si trasmissione per l'Internet è a television satellita à u mondu sanu. I servizii divina sò stati in 7 flussi, nantu à ognuna di elli ci sò à 30 mil parentiere. In Seoul, in più di u tempiu principalu, ci sò 24 più monasteri satellitari.

A duttrina in a chjesa di Yoidodo hè basatu annantu à i sette principii spirituali di u Vangelu tutale, chì includenu a fede in:

Chì hè distinta per a ghjesgia di YeoYido in Seoul?

U tempiu hè un complexu sanu cù un dipartimentu educatu. Questa travagliu:

  1. I scoli bíbatti.
  2. L'Istitutu per u Creta di a Chiesa - u so propiu principiu hè a diffusioni di e reguli nantu à u crescita di u monasteru.
  3. Institutu Tennululu Internaziunale.

Ci hè ancu una cità caritatiu chjamata Elim. Hè u più grande di u cuntinenti è accetta à e persone, i pani senza umani, i orfani è i refugees.

Cumu ghjunghje?

Pudete avvicinà da a linea di metro marrone (Assemblea Nazionale stop) è da l'autobus Nos. 463 è 5615.