Sophie Turner hà un blog secretu cù rivista ... salsiccia è altri platti

La famosa attrici britannica Sophie Turner, chì pruteghja un esercitu di cumpunenti in u so rolu in a serie "U ghjocu di tronu", cuntinua à maravigliate i so abbonati in Instagram.

Duvintà pocu tempu, a zitella principia una pàgina dedicata à l'amori di i salami! Espansioni di u circhiu di interessi Sophie hà annunziatu nantu à a so pagina principale.

In u mumentu à a pagina sophiessausagereviews ("Surveys à i salchichji di Sophie") digià 6 posti nantu à i salchicchi è u cutlet, più di 23 mila abbunati. Ovveriamente, i fanne ti piace à leghje recensioni di nutrimentu da Miss Turner cume:

"Los Angeles, California. Salsiccesi da u pavone. Truly taste phenomenal. Crispy nantu à i fruntieri, finta in u medio. 8/10 »

Publicazione da Bout's Passionate Boutiques (@sophiessausagereviews)

I micca salotti solamente!

Ghjudicate da u fattu chì l'attrìzia hà cunfessatu a so amori per i salchichchi è i salcicchi, cuntenò hà cuntinuu a scrivite cusì chicosa è, à l'altru messagiu informattivu, vede, è u patrocinatore findà quale vulerà prumove a so prudutti di a carne. O forsi Sophie, previsa i finalità di u travagliu nantu à u rolu di Sansa Stark, vole per andà in a critica culinaria?

Ma in seriu, a zitella hà longu annunziata nantu à a so attitudina à l'alimentazione sana è a debulezza chì si nutene à i salsicidi, anche a dieta pratica. Per i cani chiù, l'attrìzia fa una salute, ella dicia annantu à l'entrevista di l'annu d'annu cù Elle UK:

"Avà sò bonu per l'entrenda di l'alimenta è digià capisci ciò chì hè d'utilità è chì deve esse rifiuttu. Aghju pocu pirmendumore per rilassate è ùn pensate micca una dieta. Hè solu i salsicce ùn sò micca include in my list of produtti pruibiti. I amimi è permette per quessa abbastanza. Di solitu, sò i saliti di a carne di pollo, perchè ùn sò micca cusì dolenti, ma ùn si ricusarà micca di i porchi.

Publicazione da Bout's Passionate Boutiques (@sophiessausagereviews)

Leghje ancu

Sophie hà adore i salsicces, - un paru anni, a so photo hè in l'Internet, induve ne manghjò un àiu favuritu à qualcunu avvenimentu. Questa stampa hè discuta da i so fanni per un pezzu.