U Prince Albert è a so famiglia visitate l'apertura di u Winter Village d'Invernale Park

U Principatu di Monaco si preparanu pè Natale in tuttu. In l'occasioni di a festa, fù decisu d'apre un locu di divertimentu invernale a Natale Village, chì hè stata cunfundita in u core di Monaco. U primu ghjornu di u Parcu di i principati sottumessi, ùn sò solu i cuncerti, palluni, attraversi sò stati esperti, ma dinò una reune cù u prìncipi Albert è a princesa Charlene, o ancu cù i so bietei.

Prince Albert avec Princess Charlene in u park di amusement

Jacques è Gabriella sò delle di u park

Moltu prestu i gemelli di Albert è Charlene sò 2 anni, chì volenu chì ghjocanu capiscenu qualcosa di divertimentu. Di sicuru, i so genitori sò stati participati in u scuperta è, pare, Jacques è Gabriella anu meravigliatu di ciò chì vanu. À u primu, i zitelli anu surprised by such a number of bright lights and music cheerful, ma abbastanza prestu s'addivirtenu. E so parenti hà sceltu micca una atracción extrema - un carrusel cù autucere è cavalli. Mentre u princaghju Jacques è a Principessa Gabriella hà maestru maestru di a cunduttà, ancu ghjoculare, mamma è avanna li sustiniava, suttili è sbalzati. Mentre chì e donne abbandunate e zitelli, u capu di a famiglia, u prìncipi Albert, cumunicatu cu i ghjurnalisti.

Princess Charlene cù i figlioli - Príncipe Jacques è Gabriella
Pruddatu Jacques è a Principessa Gabriella
Leghje ancu

Auguri di gimelli sò i so vacanze

Ogni sapiulu chì u 10 di dicembre, u prìncipi Jacques è a Principessa Gabriella celebrarà u so sicretimu anniversariu. In u palazzu, nantu à sta occasioni, un pranzu serà organizatu induve l'anniversarioti amici èranu invitati. U princìpicu albisu hà spartutu sta nova cun i ghjurnalisti:

"Questu annu dicemu chì i zitelli sò digià vechja, per ùn avè micca interessatu senza l'amici, cù un colpu di parechji adulti. U 10 di dicembre, Jacques è Gabriellu sò salutati da i so amichi da u kindergarten. I nostri zitelli visite issa istituzione 2 - 3 volte à settimana è avè digià amici cù assai. Twins m'aganderai per cumunicà cù l'altri figlioli, è vulemu chì chistu cuntene.

Dopu quì, u princìpicu Albert hà parlatu pocu cumu si i so figlioli cresci è sviluppà:

"Puderaghju esce cun orgogliu chì i zitelli sò parlati. True, u figliolu ùn hè micca assai parlante. Per esempiu, siddu ellu voli piglià qualcosa, dici: Up (Up), è da Down ("down"). Ma Gabriella hè un veru dilettante. Hè impunia solu di pruposti, è in dui lingui: l'inglesu è in francese. Comu parechji ragazzini, a figliola hè assai emotiva. Quandu aghju da abbandunà a casa, Gabriella corre à mè è disse: "Daddy, ti vògliu, è vi feraghju più tardi". Mi tocca moi ".
Princess Charlene cù a so figliola, a Principessa Gabriella