Cumu toccu i classici?

Classics - u ghjocu mobili di i zitelli , u piccu di a pupulazione di u quale, cuntonu a zitella soviètica di i genitori attivi, aviani. I figlioli muderni anu altri priorità - sò occupati cù televisiò, computer è altri equipamenti è oghji casi scurdati i mozambienti cumuni è mobilii per i zitelli - i classici, bande di gomma, saltando cordone. Questa hè una tendenza tristissima, perchè micca un divertimentu elettronicu pò sustituisce ghjoculi attivi nantu à u ghjornu chì sò direttamente utili per a salute di i zitelli, è aiuta ancu aiutu à sviluppà e cumpetenze di cumunicazione. Aghju offerta per rinvià i maraviglii maraviglii di a nostra zitella da non esistenza. Questu ùn hà micca solu diversificà l'ocio di i zitelli, ma dinò di vede più vicinu à u zitellu, cum'è qualsiasi altra attività cumuni (sì, perchè ùn principià u ghjocu?). È per quelli chì avà digià sminticatu di manera di ripiglià i clàssici, abbinamu i reguli basi.

Per ghjucà in i clàssici nantu à l'asfalto, avemu solu l'asfaltu, di chjassi per appressu nantu à questu è un "bitu" - un casu rossu flat, per esempiu, da un pulitariu. È u bellu tempu è a cumpagnia amici. Ci hè parechje varianti di u ghjocu, nantu à quale l 'apparenza di u campu allora. Cunsiderate a più popular di elle.

Regoli di u ghjocu in i classici, l'opzione 1

À l'asfaltu, un campu cumpostu di chjazzi d'aproximadament 40 per 40 cm si svolge, l'opzioni sò pussibuli, questu depende di l'età di i attori. Li chiazzi sò strutturati sicondu u principiu seguitu: i primi dui sò alliniati in una fila verticali, e seguenti dui sò alliniati in una fila horizontale, perchè chì a linia chì sepa l'omi hè in mezu di e precedente dui. Quinta a piazza hè stata traversata in u mezu di a fila horizontale è cusì. Ci sarà 10 squatte in tuttu. Sò numerati per esempiu da u fondu à u cumu è da a diritta à a left.

Pigliemu u batatu nantu à u quadru cun u numeru 1 per ch'ellu ùn viaghja più da u campu è ùn tocca a linea di fruntiera. Accuminciamu a saltà - in una pere da i chjazzi 1 è 2, cù dui persetti nantu à i 3 è 4 quadrate, novu per quatru 5 è cusì à a fini. À a fine di u campu chì vultemu circa 180 ⁰ è in u listessu modu spiagu a ritornu, longu a manera di selezziunà u batu. Sì hè nantu à a catta nantu à quale duvete stà nantu à una perna, dopu avemu selezziunate direttamente, è stendu nantu à una. U seguitu, a ghjallina à u quadru cun u numaru 2 - questu hè a seconda "class". Sì ùn ci hè cascata nantu à u campu ghjusta, allura u muvimentu passa à l'altru attore. U primu chì passa tutte e "classi" guadagna.

Regoli di u jocu in i classici, l'opzione 2

In questa versione, u campu per i classichi, chì hè dumandatu nantu à l'asfalto, pare parechje. Siddà un armariu o un ascultore di u grande, dividite cù una linea verticale è dividite in "scafetti". In tuttu, sò 5 pezzi. Ci ponu a fila verticale da u 1 à u 5 da u fondu à fondu, è a diritta di 6 à 10 da u ciminu à u fondu. In sopra i caghii superiule femu l'arcu è avemu "patata", "focu" è "acqua". U campu per u ghjocu hè prestu.

U primu rolu in rollu un battellu in a gaiola cun u numaru 1 è salta ad innà di a catia stessu. Allora a voglia di sustegnu si move u bat à a cellula 2, mentre chì a seconda perchana ùn pò micca esse misurata nantu à l'asfaltu categuricu, è ancu di cambià u sustegnu. Solu doprygav à a quinta célula pò esse rilassate, è nantu à i dui pedi. Inoltri à u passiu torna à 10 è spiegà u campu di ghjocu. Se ogni classi sò riescita, a prossima volta u ghjocu tira un pocu nantu à a celula cù u numaru 2. Se tutti i 10 lezioni si passanu senza errore è correctament (è questu hè strettu seguitatu da altri participanti), questu significa vittoria.

Ci hè ancu e scelte per pratiche clàssici senza bits, cun un batatu nantu à una caixa rectangulare, ma cù perte alterne. Varieghja è a lucazione di i numeri - in unu di i tipi di ghjoculi chì e cungule sò numerate micca in modu, ma chaotically è avete bisognu à elli nantu à elli cù dui pedi, è quarchi pocu distanti.

Ricurdativi di u jocu in i classici? Diversificà l'omosessamentu di i zitelli cù l' amparà è di cercà o felice latte cusacchi !